Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Kjæresten min har ganske trang forhud. Etter sex i går sa han at han hadde litt vondt der nede, og da han kikket etter oppdaget vi at strengen hans blødde. Dette har visstnok skjedd før, og da måtte han vente med å ha sex en stund slik at det skulle gro. Er det noen menn som har opplevd det samme? Noe vi kan gjøre for å forhindre at dette skal skje igjen? Hvor lang tid må man normalt vente før man kan ha sex igjen? Mulig at jeg ikke var helt våt når starta med sex i går, det vil kunne medvirke til dette tror jeg?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Kanskje han bør ta seg ein tur til lege og se om det er mulig å foreta et lite inngrep for å gjøre forhud litt mindre trang?
Nikken Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Lureste er å få en lege til å se på det. Om legen synes forhuden er for trang, da er det bare snakk om et enkelt snitt, to uker uten seksuell aktivitet, og det vil aldri plage dere igjen. Er strengen for kort/forhuden for trang, kan det hende at strengen ryker under sex. Er ikke så smertefullt, men det kommer en del blod. Selv hadde jeg et hakk i strengen (dog pga litt for røff sex), som varte i godt over et halvt år (som om jeg kan la den være i fred til det har grodd).
Gjest mann Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Er det veldig trangt er det snakk om mer enn ett snitt, jeg hadde vel 18 eller noe sånt. Men min forhud var ekstremt trang. Uansett er det ikke smertefullt i det hele tatt egentlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 TS her! Han har vært hos legen tidligere, men legen sa da at siden han kunne dra den helt ned så ville han ikke gjøre noe mer med det. Legen rådet han bare til å 'vente til det hadde grodd'-... [ja, så nå venter vi da! Begynner allerede å bli utålmodig] ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå