Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 mnd. Jeg er alenemor til en gutt på 2 år som går i barnehage. Innimellom er jeg nødt til å jobbe vakter til 19, og storsett har mamma hjulpet meg med å hente gutten min i barnehagen. Men mamma bor 3-4 mil unna meg så jeg har ikke lyst til å mase så mye. Kjæresten min forguder sønnen min og de har fått bra kontakt. Han sier at han gjerne kan hente pjokken de dagene jeg jobber sent, og det er veldig snilt av han synes jeg. Jeg bare lurer på om det egentlig er for tidlig at han henter alene og er sammen med han ett par timer før jeg kommer hjem? (han hentet han en gang alene, men da kom de rett til jobben min etterpå - så reiste vi sammen hjem. Det gikk forøvrig veldig bra) Han er ofte med meg i barnehagen når jeg henter pjokken, og sønnen min er alltid glad for å se han også. Hva tenker dere om dette? Hadde dere reagert om ''den nye kjæresten'' hentet i barnehagen?
catwar Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Har kjæresten din fin kontakt med barnet, og du ser ei framtid i forholdet, ser eg ikkje noko problem med dette. Er du av typen som bytter kjæreste ofte, så blir jo saken litt annsleis. Men det veit jo sjølvsagt eg ikkje noko om. Håper du finner ut av det
Loveangel Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg synes det er kjempepositivt at kjæresten din gjerne vil hente ungen din i barnehagen. Når de har fått fin kontakt, og du føler deg trygg på han, så ser jeg ingen problemer med det ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå