Gå til innhold

Suggel

Gjest AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sex begynner kroppen å produsere ekstremt mye suggel. Er det normalt at spyttkjertlene produserer mer suggel under sexakten enn ellers? Til vanlig sugler jeg nesten ingenting, men nå bare fosser det på..

Dama liker det når jeg går ned på henne, det blir så veldig vått da sier hun! Men selv synes jeg det gjerne blir for vått når jeg sugler henne på ryggen under doggystyle, mangler kontroll på det.. Hva hadde dere synes om å bli sugla på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen betyr ordet "suggel"? Spytt?

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Snakker du om å sikle?

Isåfall...nei takk, helst ikke sikling på ryggen min.

Skrevet

Putt sånne bomullssylinder i munnen som de har hos tannlegen. Sikkel er vel ikke noe særlig?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Suggel/sikkel

Skal prøve det med bomullsdottene! Vet du hvor jeg kan få kjøpt sånne? Apoteket kanskje?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Len hodet bakover, stapp noen tamponger eller bomullsdotter i kjeften, hold munnen lukket, svelg ofte..

Må være ganske ekkelt å bli slevd på ryggen (eller andre steder som ikkje er nedentil) da..

Gjest Eurodice
Skrevet

Suggel/sikkel

Skal prøve det med bomullsdottene! Vet du hvor jeg kan få kjøpt sånne? Apoteket kanskje?

De har det på apoteket.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg opplever det motsatte av deg, jeg. Blir helt tørr i munnen. Det er ikke alltid like gøy det heller.

Men glem sånne tannlegetamponger! Det er maks usexy.. :)

Skrevet

Tampax eller ob ?

mulig det er litt "tørnåff"

Skrevet

Så å få sikkel fylt i fødekanalen er greit, men på rygge skal vi ikke ha noe..... typrisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...