Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Når jeg har sex begynner kroppen å produsere ekstremt mye suggel. Er det normalt at spyttkjertlene produserer mer suggel under sexakten enn ellers? Til vanlig sugler jeg nesten ingenting, men nå bare fosser det på.. Dama liker det når jeg går ned på henne, det blir så veldig vått da sier hun! Men selv synes jeg det gjerne blir for vått når jeg sugler henne på ryggen under doggystyle, mangler kontroll på det.. Hva hadde dere synes om å bli sugla på?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Snakker du om å sikle? Isåfall...nei takk, helst ikke sikling på ryggen min.
maren Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Putt sånne bomullssylinder i munnen som de har hos tannlegen. Sikkel er vel ikke noe særlig?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Suggel/sikkel Skal prøve det med bomullsdottene! Vet du hvor jeg kan få kjøpt sånne? Apoteket kanskje?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Len hodet bakover, stapp noen tamponger eller bomullsdotter i kjeften, hold munnen lukket, svelg ofte.. Må være ganske ekkelt å bli slevd på ryggen (eller andre steder som ikkje er nedentil) da..
Gjest Eurodice Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Suggel/sikkel Skal prøve det med bomullsdottene! Vet du hvor jeg kan få kjøpt sånne? Apoteket kanskje? De har det på apoteket.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Jeg opplever det motsatte av deg, jeg. Blir helt tørr i munnen. Det er ikke alltid like gøy det heller. Men glem sånne tannlegetamponger! Det er maks usexy..
Sugerøret Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Tampax eller ob ? mulig det er litt "tørnåff"
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2010 #11 Skrevet 24. april 2010 Så å få sikkel fylt i fødekanalen er greit, men på rygge skal vi ikke ha noe..... typrisk!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #12 Skrevet 24. april 2010 (endret) http://blogs.southflorida.com/citylink_dansweeney/homer-drool.gif Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 24. april 2010 av Skya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå