Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor fant du dine nåværende beste venninner? Hvordan ble dere så nære?

Jeg sliter litt med å få meg venner. Spesielt nå som jeg ikke går på skole lenger. Da tenker jeg på jentevenner, guttevenner får jeg meg lett. Syntes de er enkle å snakke med og jeg er meg selv. Men av en eller annen grunn blir jeg helt stresset når det kommer til mulige venninner. Føler jeg prøver for hardt å få dem til å like meg.

Savner å ha en venninnegjeng, som jeg hadde da jeg var mindre. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mine venninner kommer hovedsakelig fra arbeidsplassen, noen fra området jeg bor (naboer), noen fra skolen.

Enig i at det ikke er bare bare "å plukke opp" noen :) Men man treffer folk på de underligste steder.. på ferie f.eks der møter jeg alltid noen jeg holder kontakten med :)

Hva med å pleie en hobby? Da kan du treffe likesinnede :) Lettere å komme i kontakt med folk med like interesser..for da har du et utgangspungt å arbeide ut fra ;-)

Lykke til!

Skrevet

Bestevenninna mi har jeg kjent i over 10år. Møttes via en sommerjobb. Ble venner nesten med en gang.

Den eldste venninna mi har jeg kjent siden barneskolen. Mye opp og ned perioder. Men nå som vi er voksne så har vi blitt gode venner og gjør masse gøy sammen.

Resten av vennene mine mine har jeg enten blitt kjent med gjennom jobber jeg har hatt eller i løpet av de siste 3 årene på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...