cathrine_s Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hei! Jeg lurer på om noen har et eksemplar av PC-spillet "Harry Potter og de vises stein" som de er villige til å gi bort eller selge? Jeg har en lillebror som er desperat etter å få tak i spillet igjen etter at han ødela sin plate med et uhell. Send meg gjerne en privatmelding her på forumet om du har et eksemplar du vil ha vekk!
Zealuu Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Det er såpass gammelt at det kanskje er like enkelt å bare laste det ned. Har du kjøpt det en gang allerede, så er det ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for det.
cathrine_s Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 Finner det liksom ikke på norsk noen steder. Han er ikke gamle karen, så regner med det hadde vært greiere å ha spillet på norsk.
Zealuu Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ah, det var den hodepinen også. Husker du om alt gikk på norsk, eller om man valgte hvilke språkfiler som skulle installeres på noe tidspunkt i installasjonen? Jeg hadde det spillet selv, for mange herrens år siden... Egentlig tror jeg at jeg har det fremdeles, nedstøvet i en kjeller et sted. Du kan jo eventuelt vurdere å dra til en butikk og kjøpe et av de nyere Harry Potter-spillene (det kommer jo, som vanlig, ett per film) som fremdeles er nye nok til at de selges over disk; rimelig sikker på at også de skal ha norsk tale som mulighet.
cathrine_s Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 Ah, det var den hodepinen også. Husker du om alt gikk på norsk, eller om man valgte hvilke språkfiler som skulle installeres på noe tidspunkt i installasjonen? Jeg hadde det spillet selv, for mange herrens år siden... Egentlig tror jeg at jeg har det fremdeles, nedstøvet i en kjeller et sted. Du kan jo eventuelt vurdere å dra til en butikk og kjøpe et av de nyere Harry Potter-spillene (det kommer jo, som vanlig, ett per film) som fremdeles er nye nok til at de selges over disk; rimelig sikker på at også de skal ha norsk tale som mulighet. Alt gikk på norsk, så vidt jeg husker. Jeg får se hva jeg får til med nedlastning osv, men det går seg vel til etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå