Rosebud Skrevet 20. april 2010 #1 Del Skrevet 20. april 2010 Hei! Skal på jobbintervju til en resepsjoniststilling i morgen, og lurer litt på hva jeg skal ha på meg. Redd for å både kle meg for pyntet og for slaskete. Noen som har forslag til hva som kan være passende å stille opp i? Setter stor pris på om noen har tips og forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 20. april 2010 #2 Del Skrevet 20. april 2010 Hei! Skal på jobbintervju til en resepsjoniststilling i morgen, og lurer litt på hva jeg skal ha på meg. Redd for å både kle meg for pyntet og for slaskete. Noen som har forslag til hva som kan være passende å stille opp i? Setter stor pris på om noen har tips og forslag Svart dresskjørt/ bukse, svarte sko med litt hæl og pen enkel genser/ cardigan. Kjør safe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oven Skrevet 20. april 2010 #3 Del Skrevet 20. april 2010 Hmm, er det til meg du skal kanskje? Jeg foretrekker at de jeg intervjuer kommer rene og pene! Altså, ikke joggebukse og college genser, men dog heller ikke overpyntet. Det ser bare ikke normalt ut! Kle deg pent så går dette bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 21. april 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 21. april 2010 Supert, tusen takk for svar begge to! Var noe sånt jeg tenkte selv også, trengte bare litt bekreftelse på at jeg tenkte i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå