toyses Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg har åpnet et bilde i photoshop, så skal jeg legge på et nytt bilde oppå der, dette skal jeg gjøre mindre og deretter vende det så det står skrått oppå det andre. Når jeg vender bildet (ctrl + t) og har trykket enter, så blir kanten på bildet ujevn, det ser jo ut som det er dårlig oppløsning. Noen som vet hva jeg gjør feil? Bare spør hvis d var noe som var uklart her
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg er ikke sikker, men jeg tror at transform tool kan ødelegge kvaliteten på bildet om du skalerer det mens du bruker transform. Prøv å hold inne shift knappen når du skalerer, for da ødelegger du ikke lengden og bredden på bildet.
aluminium Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Det kan nok være at du har ødelagt proporsjonene på bildet, som forrige bruker sier. Det er også en hake lengst oppe i en av vektrøylinjene du kan hake av for å unngå det. En annen ting kan være at det bildet du legger inn har liten oppløsning i forhold til det opprinnelige, og at det blir dårlig fordi du er nødt til å dra det utover. Sjekk størrelsene på bildene, og juster det største slik at du slipper å justere så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå