Gå til innhold

Benefit Hoola vs. Too Faced chokolate solpudder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Benefit Hoola vs. Too Faced chokolate

Hva er forskjellen på disse to? Er begge uten shimmer/glitter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg ønsker et solpudder uten oransjetone.

Gjest Heidie
Skrevet

Begge er matte, og kjempefine. Jeg bruker begge to, men jeg velger lett Chocolate Soleil som vinneren, pga den gode lukta, og det fine etuiet :)

Skrevet

Begge er matte, og kjempefine. Jeg bruker begge to, men jeg velger lett Chocolate Soleil som vinneren, pga den gode lukta, og det fine etuiet :)

Enig :)

Skrevet

Har bare prøvd det Too Faced-solpudderet, og det er jeg godt fornøyd med, i alle fall om vinteren. Det kan være litt mørkt hvis du er veldig blek, men det går bra hvis du finner en bra kost og er forsiktig med påføringa. Jeg tror riktignok jeg forsøker en annen nå mot sommeren, en med litt mer shimmer i. Tror matte solpuddere passer bra for de som har tendenser til å bli skinnende utover dagen!

Skrevet

Har bare prøvd det Too Faced-solpudderet, og det er jeg godt fornøyd med, i alle fall om vinteren. Det kan være litt mørkt hvis du er veldig blek, men det går bra hvis du finner en bra kost og er forsiktig med påføringa. Jeg tror riktignok jeg forsøker en annen nå mot sommeren, en med litt mer shimmer i. Tror matte solpuddere passer bra for de som har tendenser til å bli skinnende utover dagen!

for meg ble dette solpudderet too-faced choclate solei skikkelig bomkjøp. likte det ikke i det hele tatt jeg:S vet ikke hvorfor men synes det ikke ble fint på meg...

Skrevet (endret)

Er det omtrent samme farge på disse to? Er redd sjokoladelukta ikke er noe for meg.

Endret av Lillamilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...