Lillamilla Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Benefit Hoola vs. Too Faced chokolate Hva er forskjellen på disse to? Er begge uten shimmer/glitter?
Lillamilla Skrevet 20. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2010 Må legge til at jeg ønsker et solpudder uten oransjetone.
Gjest Heidie Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Begge er matte, og kjempefine. Jeg bruker begge to, men jeg velger lett Chocolate Soleil som vinneren, pga den gode lukta, og det fine etuiet
Rosebud Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Begge er matte, og kjempefine. Jeg bruker begge to, men jeg velger lett Chocolate Soleil som vinneren, pga den gode lukta, og det fine etuiet Enig
pingalu Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Har bare prøvd det Too Faced-solpudderet, og det er jeg godt fornøyd med, i alle fall om vinteren. Det kan være litt mørkt hvis du er veldig blek, men det går bra hvis du finner en bra kost og er forsiktig med påføringa. Jeg tror riktignok jeg forsøker en annen nå mot sommeren, en med litt mer shimmer i. Tror matte solpuddere passer bra for de som har tendenser til å bli skinnende utover dagen!
mari4ever Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Har bare prøvd det Too Faced-solpudderet, og det er jeg godt fornøyd med, i alle fall om vinteren. Det kan være litt mørkt hvis du er veldig blek, men det går bra hvis du finner en bra kost og er forsiktig med påføringa. Jeg tror riktignok jeg forsøker en annen nå mot sommeren, en med litt mer shimmer i. Tror matte solpuddere passer bra for de som har tendenser til å bli skinnende utover dagen! for meg ble dette solpudderet too-faced choclate solei skikkelig bomkjøp. likte det ikke i det hele tatt jeg:S vet ikke hvorfor men synes det ikke ble fint på meg...
Lillamilla Skrevet 22. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2010 (endret) Begge er matte, og kjempefine. Jeg bruker begge to, men jeg velger lett Chocolate Soleil som vinneren, pga den gode lukta, og det fine etuiet Er det omtrent samme farge på disse to? Er redd sjokoladelukta ikke er noe for meg. Endret 22. april 2010 av Lillamilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå