Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine negler er utrolig svake og knekker veldig fort, er det noe jeg kan bruke på neglene som forsterker dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jaa, en god negleforsterker. Feks fra Mavalaeller Nailtekhar lakker og behandliger med slike formål spesielt.

Skrevet

Kjøp Nail Envy fra OPI:) :jepp:

Skrevet

Veldig fornøyd med trind (vita, kicks). Har gått fra oppspiste negler som brakk av alt, til lange og sterke negler som nå tåler det meste :) Fås i ulike typer, nøytral (ser ut som blank lakk), matt, anti-bit (Lik nøytral), perlemor, lilla/rosa og nå i ulike farger (Mener det er 16 stk)

prisen ligger på rundt 150, og en flaske varer lenge :) Brukes hver dag i to til tre uker, så kan man kutte ned til vedlikehold en eller to ganger i uken....

Gjest lolita___
Skrevet

øl gjær har gjort underverker for mine negler.Du mangler b vitamin hvis dine negler er svake.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det skal visst hjelpe å putte fingrene i olivenolje i ca 10 min. Har ikke prøvd det selv enda,men har tenkt:) En billig løsning er det iallfall!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det skal visst hjelpe å putte fingrene i olivenolje i ca 10 min. Har ikke prøvd det selv enda,men har tenkt:) En billig løsning er det iallfall!

Det er vel for å gi fukt til tørre negler, og myke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...