Gjest T.k Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Mine negler er utrolig svake og knekker veldig fort, er det noe jeg kan bruke på neglene som forsterker dem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jaa, en god negleforsterker. Feks fra Mavalaeller Nailtekhar lakker og behandliger med slike formål spesielt.
Lykkelitenen Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Veldig fornøyd med trind (vita, kicks). Har gått fra oppspiste negler som brakk av alt, til lange og sterke negler som nå tåler det meste Fås i ulike typer, nøytral (ser ut som blank lakk), matt, anti-bit (Lik nøytral), perlemor, lilla/rosa og nå i ulike farger (Mener det er 16 stk) prisen ligger på rundt 150, og en flaske varer lenge Brukes hver dag i to til tre uker, så kan man kutte ned til vedlikehold en eller to ganger i uken....
Gjest lolita___ Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 øl gjær har gjort underverker for mine negler.Du mangler b vitamin hvis dine negler er svake.
Gjest caramiacaramella Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Det skal visst hjelpe å putte fingrene i olivenolje i ca 10 min. Har ikke prøvd det selv enda,men har tenkt:) En billig løsning er det iallfall!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Det skal visst hjelpe å putte fingrene i olivenolje i ca 10 min. Har ikke prøvd det selv enda,men har tenkt:) En billig løsning er det iallfall! Det er vel for å gi fukt til tørre negler, og myke opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå