Julibryllup Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hei, jeg våger meg frempå med nok et spørsmål, dog med et noe lokalt tilsnitt, mest for Bærumsbruder :-) Vi skal gifte oss i Høvik kirke, men ettersom jeg ikke bor i området har jeg aldri sett denne kirken innenfra - og får vel knapt gjort det før vielsen. Er det noen her som vet om den er fin, er det vanlig å pynte, trengs det mye pynt? ja, i det hele tatt, noen inside tips hadde vært veldig nyttig. På forhånd takk.
tuji Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg syns ikke Høvik kirke trenger noe særlig pynt. Et par blomsteroppsatser fremme i koret, men ikke noe mer.
hegejenta30 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Så vidt jeg vet er det ikke særlig vanlig med mer enn et par blomsteroppsatser til vielser blant vanlige dødlige heller... Trenger ikke pynte kirka sånn som ble gjort når Kronprinsen giftet seg liksom.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes at Høvik kirke er en pen kirke! Så mye pynt er nok ikke nødvendig. Er døpt i høvik kirke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå