Gå til innhold

Jeg hentet brudekjolen min i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Pippelipp
Skrevet

...og sjalet er hjemmeheklet. :duskedame:

post-30415-1271767870,6376_thumb.jpg

Båndet rundt livet hadde hun sydd litt for trangt, så det tar hun ut noe og da vil det ikke skrukke sånn som på bildene.

Si at den er fin, da! :biggrin:

post-30415-1271767862,2544_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjempesøt kjole :) Finest uten sjalet.

Med noen andre sko og en skikkelig bh blir du helt sikkert nydelig!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oi, den var nydelig! Jeg synes det er så flott med brudekjoler som ikke ser ut som bløtkaker. ;) Sånn type kjole vil jeg gjerne gifte meg i også!

Og du ser nydelig ut! Fantastisk form på kroppen din, vet ikke om det er kjolen eller naturen sin fortjeneste, men. :)

Skrevet

kjempefin kjole. Fikk skikkelig sommerbryllup-vibber jeg nå =)

Skrevet

Kjempefin!!

Gjest Pippelipp
Skrevet

Det er de skoene jeg skal bruke og jeg synes de er kjempefine! BH'n er også den samme og jeg synes ikke puppene ser så gale ut, jeg, men det er nå meg :)

Takk for komplimenter, forresten :smilyblomst: og til Anonym Bruker nr 2: Det er naturens fortjeneste :tommelsmil: Tusen takk for den kommentaren, altså! :) :)

Skrevet

Nydelig!

Kjenner et stikk av misunnelse! ;-)

Hadde jeg hatt en kropp som det hadde jeg tryglet om navnet på skredderen og fixet meg en selv på flekken.

(ps. Synes også den var finest uten sjal...)

Skrevet

Hva med ett blått bånd rundt midjen som skoene? Syns alt ser veldig pent ut ;-)

Skrevet

Nydelig :) Hvor har du kjøpt skoene, på leit etter lignende :P

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg vurderer å droppe hele båndet. Får se hva jeg har lyst til på den store dagen.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Skoene er fra Bianco og finnes i flere farger :)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Nydelig!

Kjenner et stikk av misunnelse! ;-)

Hadde jeg hatt en kropp som det hadde jeg tryglet om navnet på skredderen og fixet meg en selv på flekken.

(ps. Synes også den var finest uten sjal...)

Tusen takk for komplimenten! Skredderen er i Sveits (hvor jeg bor), så det hadde ikke hjulpet uansett :) Sjalet er bare ment til å slenge over skuldrene om det skulle finne på å bli kjølig, det er ikke ment som en egentlig del av kjolen.

Skrevet

takk ;)

Skrevet

Kjempefin kjole, og du bærer den godt. Likte veldig godt lengden.

Ellers er jeg enig med en over at du burde prøve blått bånd til og se om det blir bra, evt noe annet blått for å mache skoene litt.

Skrevet

Jeg synes også kjolen var kjempefin, men mener at skoene og sjalet ikke passet sammen. Kanskje velge et blått sjal i stedet, eventuelt sko som passer til sjalet du har heklet?

Skrevet

Den var veldig fin!! :nigo:

Skrevet

Kjolen var nydelig! :)

Personlig likte jeg ikke kombinasjonen av fargen på sjalet og de blå skoene. Ville absolutt droppet sjalet! Men nå er det din store dag, og ikke min :)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg beholder skoene og jeg liker at de er det eneste blå. Jeg skal ha blekrosa nelliker både i håret og i hånden, derfor rosa detaljer i sjalet. Jeg får vel droppe det dumme sjalet da.

Takk for at dere liker kjolen :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg beholder skoene og jeg liker at de er det eneste blå. Jeg skal ha blekrosa nelliker både i håret og i hånden, derfor rosa detaljer i sjalet. Jeg får vel droppe det dumme sjalet da.

Takk for at dere liker kjolen :)

Skoene var nydelige de. Med rosa blomster knytter du sjalet og blomstene sammen, og selv om jeg forstår at du ønsker at skoene skal være der ville også jeg knyttet skoene til antrekket med en liten detalj. Hva med en bitteliten blå blomst eller en liten nål på sjalet i samme farge som skoene? Eller hva med blå sten i øredobbene?

Jeg liker forøvrig både kjolen, BH'en, kjolefasongen (nei nei behold det hvite båndet ...!), sjalet og skoene jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...