Snuselille Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hva er gøy å gjøre på et utdrikningslag? Spesielt om bruden ikke er av typen som liker de store hvor man skal drites så mye ut. Jeg er forlover for aller første gang og står litt fast på hvilke ting man skal få til før bryllupet i sommer. Tror ikke vi blir allverdens med jenter heller. Hva har dere av erfaring?
Snuselille Skrevet 20. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2010 Er det forresten vanlig at alle deler litt på regningen (untenom bruden da) om man leier hytte og andre aktiviteter?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, og er egentlig ganske ny på dette jeg og. Har vært med på noen utdrikningslag tidligere, og da har vi delt på alle utgiftene, utenom bruden selvsagt. Mat og drikke til henne har vi andre spleiset på! Jeg er ennå i planleggingsfasen, jeg tenker nesten ikke på noe annet. Synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg skal involvere deltakerne, jeg vet noen av de kommer til å overta kontrollen om jeg gir dem sjansen, og det vil jeg jo ikke. Har tenkt det skal være en minnerik og koselig dag, ikke en dag hun ser tilbake på og grøsser.. Så langt er planen å leie en leilighet eller hytte, problemet er at det ikke finnes så mye av sånn i nærheten, og da blir vi avhengige av transport. Tenker å leie noe slik at vi har et sted og samles på ettermiddagen etter en eller annen aktivitet, hvor vi kan spise og kose oss sammen. I tillegg er det fint for de som kommer langt fra og ha en plass og sove, så bli det kanskje ikke så dyrt for dem. Ser at en campingplass i området hvor vi skal være har utleieleiligheter, noen som vet hvordan det er å leie noe sånn til et utdrikningslag? Er dere en venninnegjeng eller en mix? Noe du vet bruden din liker å drive med eller om hun har noen ønsker?
Snuselille Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Bra det er flere av oss da Blir nok å involvere overnatting her og - skal ta noen telefoner i området i morgen. Transport til og fra tror jeg ordner seg. Alltids noen som kan kjøre. Men vet ennå ikke hvor mange som blir med. Skal få det sjekket i løpet av uka.
Frøken Mitzi Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Her er nok nokre trådar om dette frå før, om du søker. Det som kan vere lurt, er å involvere dei andre tidleg, når det kjem til kva som er ok pris, og forslag om aktivitetar osv. Når eg har vore i utdrikkingslag, har det iallfall vore veldig greit å ha ei "base". Gode måltid, både lunsj og middag er kjekt, og det kan vere like kjekt å berre vere på hytta/leiligheit e.l. heile kvelden, så å gå "ut på livet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå