Gå til innhold

Spm til menn (og kvinner): Å bli bundet fast

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn: Hvis kjæresten deres planlegger å binde dere fast og gi dere en fin kveld, hva liker dere at hun gjør da? Tenker ikke bare på samleie, men andre ting også. Jeg trenger noen tips og ideer.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke et forum på Cupido, hvor en kan få masse tips i denne gata da?

Skrevet

Kan hende, men det ser ut til at en må være medlem der. Dessuten tror jeg kanskje jeg kan få tips fra et større mangfold folk her. Jeg er ikke så veldig avansert av meg, skjønner dere...

Skrevet

Vær nøye med å ikke binde for stramt eller for nært halsen. Begynn forsiktig slik at dere ikke trår over hverandres grenser fysisk eller mentalt. Ikke bruk fleksibelt tau.

Skrevet

Ikke fleksibelt tau, ok.

Noen som har tips til ting menn liker mes de er bundet? Jeg kan godt tenke meg å forsøke å tøye mine egne grenser. Gjøre ting jeg ikke har prøvd før...

Skrevet

Menn: Hvis kjæresten deres planlegger å binde dere fast og gi dere en fin kveld, hva liker dere at hun gjør da? Tenker ikke bare på samleie, men andre ting også. Jeg trenger noen tips og ideer.

I vårt forhold er det stort sett jeg som binder fast. Det har noe med rollefordelingen å gjøre. Hvis min partner er bundet fast så leker vi med forskjellige roller. Det ene er å starte med massasje. Jeg bruker selvfølgelig masse med tid og bygger det gradvis opp. I starten kan jeg for eksempel så vidt berøre kjønnsleppene når jeg masserer bena. Etter lang tid ender som regel med at jeg masserer kjønnet med munn, tunge og fingre. Det blir en veldig sterk orgasme. Etter en liten hvile løsner jeg bena og har normalt samleie. Enkelte ganger krydrer vi litt ved at hun blir avstraffet. Det kan være ting hun gjør under seansen (for eksempel rører seg når jeg strengt har sagt hun skal ligge stille) eller ting hun har gjort tidligere på dagen. Straffen kan være både fysisk (klaps på rumpa) eller å bli ignorert.

Jeg regner med at det ikke er så veldig forskjellig på menn. For oss fungerer rollespillet dårlig den andre veien (på grunn av begges personlighet). Det kan være fantastisk deilig å bare ligge og bli kost med uten å kunne gjøre annet enn å nyte. Start med massasje av ryggen. Ta bena etterpå og la fingrene berøre pungen og området mellom anus og pungen. Ta rumpa etterpå og se hvordan han reagerer når du kommer så vidt bort i anus. Hvis han liker berøring så koser du dette litt (her er menn veldig forskjellige). Uansett så snur du han rundt og starter på brystkassa. Jeg regner med at han er stiv og det er greit å komme borti pikken hans...men masser alt annet først. Pikken tar du med munnen til slutt. Ta en Fisherman i munnen først...sug litt og så bruker du tunga først for å se om det er for sterkt. Hvis ikke så har du denne i munnen mens du holder på. Ta en del olje over pikken. Bruk munn og hender til pikk og baller. Hvis han liker at du berører anus...stikker du en finger så vidt innenfor. Jeg regner med at han relativt raskt kommer til å fyre av som en rakett. Kos en god stund med kroppen hans og la han hvile litt. Så erter du han til han blir stiv igjen og setter deg oppå han... :rødme:

Skrevet

Er det ikke et forum på Cupido, hvor en kan få masse tips i denne gata da?

Man kan nok få masse tips om det meste også andre steder... :fnise:

Skrevet

Ikke fleksibelt tau, ok.

Noen som har tips til ting menn liker mes de er bundet? Jeg kan godt tenke meg å forsøke å tøye mine egne grenser. Gjøre ting jeg ikke har prøvd før...

Hva med litt facesitting ? Bind fyren fast,sett det på ansiktet hans, og la han slikke deg foran og bak....han elsker garantert at du tvinger han til å gi deg nytelse...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Som et utgangspunkt så er jo kun fantasien som setter grensene her ;-)

Kommer seg jo litt ann på hva han tenner på og ikke minst hva han tåler av ting. Første du bør gjøre er å gi ham bind for øynene, opplevelsen blir mye sterkere for ham da..Til og begynne med så er jo en god oljemassasje en god ide, få han til å slappe av og føle seg trygg på å gi deg ALL makt.. Så kan du jo erte ham til han er på kanten til orgasme før du så stryker en isbit over den til den er slapp igjen..Gjenta denne behandlingen noen ganger. Så kan du jo som nevnt i et tidligere innlegg sette deg på ansiktet hans og be ham slikke deg akkurat slik du ønsker. ;-)

Hvis du nå har latt ham slikke deg til orgasme er det vel på tide for deg og slappe av litt. Da finner du frem en dildo eller lignende og setter den på og bare legger den inntil kjønnsorganet hans, så går du inn i stuen og slapper av mens han ligger og funderer på hva det neste blir ;-)

Når du så går inn igje til ham etter alt fra 10 min til en halvtime så tar du med deg et par isbiter og et stearinlys... så kan du dryppe litt stearin på ham, dette kombinerer du med å stryke isbiter over kroppen hans akkurat slik du selv måtte ønske...

Etterhvert så bruker du isbitene slik at han blir helt slapp før du binder en snor rundt pungen og penisroten hans, så erter du ham til han er helt stiv.. Finn frem et par klesklyper eller annet egnet med en snor i, fest disse til hans brystvorter... Så er du klar for en skikkelig ridetur, der snora til klemmene er tømmene dine ;-)

Etter dette tror jeg dere begge trenger en liten pause ;-)

Hmmm, lot visst fantasien løpe villt her ja...jaja lykke til iallefall :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ri ansiktet hans når tiden er god for det, menn jeg har møtt har blitt vill av det. Ikke seksuelt.. Tja. Spise ting av ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...