Naomi-Chantelle Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hallo alle sammen:) Jeg har nylig oppdaget den grønne siden, med masse gode merker innenfor hår og hudpleie. Skjønner ikke hvorfor folk enda klarer å smøre alle de stygge kjemikaliene i fjeset sitt hver morgen og kveld. Enig? I denne tråden kan de som vil diskutere gode eller ikke fullt så gode organiske produkter innenfor hår og hudpleie:) Så heng dere på- dette blir artig og kunnskapsrikt:)
Naomi-Chantelle Skrevet 20. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2010 Hola folkens:) Har allerede et topic eg. Lurer på om noen har hørt om det som skal være et fantastisk rainforest hudpleieprudukt, kalt Lluvia?? Ingrediensene er fantastiske. Tok en liten snik titt. Men liker ikke måten de reklamerer produktet på. Litt sånn tv-shop feeling over det hele. Hehe. Noen som har erfaring med dette produktet?? Tror ikke det er så kjent, dessverre:( finner hardly information om det. Ellers vil eg gjerne høre hva dere dere der ute bruker av produkter eller hva produkter dere er ganske nysgjerrige på?? Er det kansje noen der ute som lager sitt eget ?? Det hadde vært spennende å høre om:) Som sagt heng dere på!
~Maja~ Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg har surfet litt på denne siden hvor de har kjempemye gøy. Jeg fikk en prøve på Madara Moon Flower Tinted Moisturiser og falt helt pladask. Den skal jeg definitivt kjøpe mer av. :rødme:
Zinnia Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg har surfet litt på denne siden hvor de har kjempemye gøy. Jeg fikk en prøve på Madara Moon Flower Tinted Moisturiser og falt helt pladask. Den skal jeg definitivt kjøpe mer av. :rødme: Å, den fikk jeg lyst til å prøve også! Hvordan er fargen på den?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Iherb.com har en jungel av organiske produkter til lave priser. Har blitt helt hekta. De har merker som MyChelle (ganske kjent i USA) og Reviva som har bla. glykolkremer til rundt 5$!+ Verdt en titt da shipping heller ikke er veldig dyrt, fra 4$. <3 1
~Maja~ Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Å, den fikk jeg lyst til å prøve også! Hvordan er fargen på den? Fargen Moon Flower er visstnok for kalde og nøytrale hudtoner, mens Sun Flower er for varme. Jeg er ikke helt sikker på hvilken hudtone jeg har, men tror jeg har nøytral med litt gult i (bruker medium beige i ID). Allikevel synes jeg Moon Flower passer kjempefint til min hud. Den dekker jo ikke noe særlig, men jeg føler jeg får en fin glød i ansiktet og at den jevner ut hudfargen. Jeg tror jeg skal prøve meg på Sun Flower når jeg kjøper full størrelse, fordi denne kommer jeg til å bruke mest på sommeren. Og så tror jeg at jeg får enda mer glød med den som er litt mørkere, og jeg blir jo mørkere om sommeren selvsagt.
Naomi-Chantelle Skrevet 23. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2010 Jeg må fortelle dere om en opplevelse eg hadde.. Hørt om organic pharmacy?? Anyway eg var å surfet litt på nett om denne serien og ble ganske forelsket må eg si. Serien inneholder veldig oversiktlige produkter som er veldig direkte laget for din egen hudtype. Da eg skulle til å bestille, gjorde eg en smart sjekk på ingrediensene.. og det viser seg at noen av produktene inneholder stoffer som ikke er organiske eller bra. Ble veldig lei meg og skuffet. Noen som har sett dette og? F.eks; solkremen deres inneholder blant annet sodium lactate.. som ikke er noe videre bra. Hvordan kan de kalle seg organic pharmacy og ikke nok med det, skryte av hvor organiske de er??? Er det jeg som har misforstått .. hehe.. har ikke så mye kunnskap om dette da. Kommet over en annen serie som fristet å prøve ut nå etter skuffelsen med organic pharmacy (hehe); Miessence<3 Noen hørt om denne serien fra Australia?? Håper på svar:)
Mariblom Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 Jeg må fortelle dere om en opplevelse eg hadde.. Hørt om organic pharmacy?? Anyway eg var å surfet litt på nett om denne serien og ble ganske forelsket må eg si. Serien inneholder veldig oversiktlige produkter som er veldig direkte laget for din egen hudtype. Da eg skulle til å bestille, gjorde eg en smart sjekk på ingrediensene.. og det viser seg at noen av produktene inneholder stoffer som ikke er organiske eller bra. Ble veldig lei meg og skuffet. Noen som har sett dette og? F.eks; solkremen deres inneholder blant annet sodium lactate.. som ikke er noe videre bra. Hvordan kan de kalle seg organic pharmacy og ikke nok med det, skryte av hvor organiske de er??? Er det jeg som har misforstått .. hehe.. har ikke så mye kunnskap om dette da. Kommet over en annen serie som fristet å prøve ut nå etter skuffelsen med organic pharmacy (hehe); Miessence<3 Noen hørt om denne serien fra Australia?? Håper på svar:) Jeg har nettopp bestilt Miessence hårpleieprodukter, og gleder meg sinnsykt til å prøve dem! Har hørt så utrolig mye bra om den serien nå. Lest masse reviews osv. Men: Når dere bestiller fra utenlandske nettsider: Betaler dere moms + tollavgift og sånn da eller?
Rosenrød Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Oi, dette var en tråd jeg har lyst å følge med på! Hadde faktisk lyst til å prøve noe fra Organic pharmacy, men nå vet jeg ikke lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå