Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hei, Noen som har kjenneskp til bostøtte? Jeg går ned i inntekt, til en ca 270 000 pr.år på arbeidsavklaringspenger fra NAV. Er det sannsynlig at jeg vil få innvilget bostøtte da? Jeg er singel, egen bolig, og bil. Jeg har boliglån gjennom Husbanken, er det mulighet til å søke bostøtte der, eller er det hos NAV jeg søker eller hvem? Setter pris på alle svar og tips, da jeg ikke er kjent med det offentilige.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Her er en beregnelseskalkulator fra Husbanken: http://www.husbanken.no/Globalt/Systemartikler/Beregning%20av%20bostotte.aspx Jeg personlig tror du har altfor høy inntekt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 270 000 brutto ja. Har snakket med skatteetaten, de sa at jeg beholder mitt tabellkort da det tar høyde fra inntekten jeg har pr. i dag, ned til 270 000 som jeg vil få i arbeidsavklaringspenger. Det er 66.6% av hva jeg har i dag, jeg prøvde bostøttekalkulatoren hos husbanken, og den kom med 0 i resultat. Så det er visst for høy inntekt.
addict Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Du kan ikke ha høyere enn 220 000 i året på 2 pers (om jeg ikke tar helt feil) for å søke bostøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå