Gjest Elastica Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg ble fortalt i en malebutikk at innendørs linoljemaling ikke lenger er til salgs, men synes dette hørtes rart ut. Er det noen her som vet noe om dette? Jeg har brukt Gjøco før, men det er ti år siden. Ville gjerne hatt linoljemaling på en gammel tømmervegg.
Gjest padawan Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 jeg har jobbet endel år i jernvarebransjen og aldri hørt om at det selges innendørs linoljemaling. på et anet forum fant jeg linoljeprodukter.se og Livos som vistnok skal selge linoljemaling.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg kjenner ei som restaurerte et gammelt hus, og senest i fjor malte de med linoljemaling innendørs - vegger, dører, dekorasjonsmaling osv. Der er alt gjort veldig skikkelig, så kan ikke se for meg annet enn at det er mulig å få tak i. Men de fikk nok blandet selv (var endel fagfolk involvert). Kan sende en pm med kontaktinfo hvis du trenger
Gjest Elastica Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg kjenner ei som restaurerte et gammelt hus, og senest i fjor malte de med linoljemaling innendørs - vegger, dører, dekorasjonsmaling osv. Der er alt gjort veldig skikkelig, så kan ikke se for meg annet enn at det er mulig å få tak i. Men de fikk nok blandet selv (var endel fagfolk involvert). Kan sende en pm med kontaktinfo hvis du trenger Veldig, veldig gjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå