Gå til innhold

Innendørs linoljemaling

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg ble fortalt i en malebutikk at innendørs linoljemaling ikke lenger er til salgs, men synes dette hørtes rart ut.

Er det noen her som vet noe om dette? Jeg har brukt Gjøco før, men det er ti år siden. Ville gjerne hatt linoljemaling på en gammel tømmervegg.

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg har jobbet endel år i jernvarebransjen og aldri hørt om at det selges innendørs linoljemaling. på et anet forum fant jeg linoljeprodukter.se og Livos som vistnok skal selge linoljemaling.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ei som restaurerte et gammelt hus, og senest i fjor malte de med linoljemaling innendørs - vegger, dører, dekorasjonsmaling osv. Der er alt gjort veldig skikkelig, så kan ikke se for meg annet enn at det er mulig å få tak i. Men de fikk nok blandet selv (var endel fagfolk involvert). Kan sende en pm med kontaktinfo hvis du trenger :)

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg kjenner ei som restaurerte et gammelt hus, og senest i fjor malte de med linoljemaling innendørs - vegger, dører, dekorasjonsmaling osv. Der er alt gjort veldig skikkelig, så kan ikke se for meg annet enn at det er mulig å få tak i. Men de fikk nok blandet selv (var endel fagfolk involvert). Kan sende en pm med kontaktinfo hvis du trenger :)

Veldig, veldig gjerne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...