Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Kragerø i neste uke. Da lurer jeg på om det er noe å finne på i den byen og hva. Restaurant tips taes også imot med takk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei..

Er selv fra Kragerø.Uheldigvis ;P

Skal du hele byen /helgen eller hva? Kragerø har jo ikke akkurat så mye å by på, spesielt nå som turistsesongen har startet.

Det er nettopp åpnet en ny pianobar som heter Galeien. Der er det visst koselig, samt at det av og til spiller gode folk på Stopp en halv.

Alt er jo 10 meter omtrent fra hverandre i gå-avstand så du kan jo få med deg det meste :P

Du kan jo også ta deg en tur til Jomfruland! Der har de restaurant, og du kan ta deg en tur til rullesteinene og bøkeskogen. Det går ferger til jomfruland nede på danskekaia.

Spahotell på Stabbestad er visst flott, basseng og spa da, alt slikt. Det går også ferger dit!

EL Paso restauranten er veldig dyr og tja, da synes jeg heller Lanternen er bedre å spise på.

Skrevet

Skal dit på spatur. På Resort hotellet. Tenkte vi skulle gå rundt i byen. Bare derfor jeg lurte..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åja, men da er det jo greit =) Er veldig deilig på spahotellet... Nyte et glass vin i bassenget ;)

Det blir sikkert bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...