Gå til innhold

Hvilken Mulberry veske ville du valgt?

Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Jeg har Bayswater i fargen "Chocolate" og er superfornøyd med den. Vet ikke helt hvilken annen veske jeg skulle hatt, men Alexa i Oak er lekker. :)

Mulberry har butikk i Akersgata. På Heathrow i London har Mulberry egen butikk. Der er det billigere enn i vanlig butikk (fordi du ikke betaler moms). Du er kjempeheldig som har så snill kjæreste! God tur!

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg nok litt pysete, så jeg ville nok valgt en Bayswater i sort

Men jeg synes kanskje oversized alexa er en ennå finere veske.

Og når det gjelder farge, så er jeg nok aller mest glad i sjokoladebrunt.

Kanskje like greit at Mulberry oversized alexa ikke finnes i sjokoladebrunt (?), så slipper jeg hele fristelsen ;)

12 000 for en veske?? Seriøst?

Synes de så litt tantete ut og med svært få detaljer.

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

litt teit spørsmål, men hvor kjøper man Mulberry veske i Norge (bor i nærheten av Drammen). Jeg vil ikke kjøpe på nett.

Jeg skal muligens til London om 2 måneder, så hvor kan jeg kjøpe en sånn veske der? Har aldri vært i London, so give it to me with a teaspoon;)

har tenkt å bruke ca 10 000. Er det for lite, for mye?

Det er ikke bare mine penger, kjæresten betaler halvparten, fordi jeg har mast om en fin veske lenge;)

4 Women i Schwenkegata i Drammen er Mulberry forhandler og har et helt greit utvalg. Ellers har de Mulberry på 2 Hjerter på Trekanten i Asker, Mariannes på Sandvika Storsenter, Bitten ved Centra på Høvik og mange steder i Oslo. Det beste utvalget er uten tvil i Mulberry butikken i Akersgata (rett bak Stortinget, ved siden av Louis Vuitton og Moods of Norway).

I London får du Mulberry flere steder, den største butikken er i Bond Street, der finner du alle de store designerene, Chanel, Dior, Louis Vuitton, Ralph Lauren, Tiffany & Co... Ellers har de Mulberry på Selfridges, Harrod's og flere andre steder i byen. Jeg var i London i slutten av juli et år og da var det sluttsalg og svært reduserte priser hos flere av designerene.

Ellers er det Mulberry outlet i Bicester village, nord for London. Her er det mulig å gjøre gode kjøp til reduserte priser, men ikke årets kolleksjon så vidt jeg vet.

Du får uten problemer en Mulberry veske for 10.000 kr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg falt pladask for Alexa første gang jeg så den avbildet i et blad rundt juletider, og ville gått for en oversized variant. Farge er litt verre... Tror nok gjerne det hadde blitt noe cognac-aktig. Eller gul!

Jeg kunne aldri brukt så mye penger på en veske, så derfor kommer jeg aldri til å eie en Mulberry-veske, men om jeg først skulle valgt, ville jeg gått for en Alexa i gult eller blått. Brunt kunne også vært en mulighet, men jeg ville nok ikke automatisk kjørt det "safeste" fargevalget selv om det var et dyrt kjøp.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de så litt tantete ut og med svært få detaljer.

Du om det!! Mulberry er ikke tantete, det er klassisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig lyst på en mulberry veske, men jeg bor dessverre i nord-norge.. Er det noen som vet om noen norske sider man kan bestille fra? eller hvor mye man må betale i toll og frakt fra mulberry.com ?

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig lyst på en mulberry veske, men jeg bor dessverre i nord-norge.. Er det noen som vet om noen norske sider man kan bestille fra? eller hvor mye man må betale i toll og frakt fra mulberry.com ?

Håper på svar! :)

Hvis du ringer en butikk i Norge er jeg sikker på at de er villig til å sende oppover til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...