Gå til innhold

Hvilken Mulberry veske ville du valgt?

Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Selv er jeg nok litt pysete, så jeg ville nok valgt en Bayswater i sort

Men jeg synes kanskje oversized alexa er en ennå finere veske.

Og når det gjelder farge, så er jeg nok aller mest glad i sjokoladebrunt.

Kanskje like greit at Mulberry oversized alexa ikke finnes i sjokoladebrunt (?), så slipper jeg hele fristelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Bayswater med krokodillemønster i fargen oak. Elsker den veska!! :) Har veldig lyst på en alexa også, men den er "heldigvis" altfor lik den jeg har til at jeg vurderer å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svart Bayswater. Den har en perfekt størrelse og klassisk utseende :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig lyst på en Bayswater i oak :hjerte:

Ser ut som det er noe som heter "stamped oak" også, og jeg vil helst ha vanlig oak hvis det er noe som heter det da :klø: Skulle gjerne kjøpt på nettet, men har lyst til å se den i virkeligheten før jeg bruker så mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt pladask for Alexa første gang jeg så den avbildet i et blad rundt juletider, og ville gått for en oversized variant. Farge er litt verre... Tror nok gjerne det hadde blitt noe cognac-aktig. Eller gul!

Ellers liker jeg godt Hayden Tote også, i den avbildede fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal betale: Oversized Alexa i oak (føler den kler meg bedre enn Bayswater i oak)

Hvis noen andre betaler: Alexa i gul eller blå. Synes de er fine, men jeg ville ikke brukt dem like mye som en i oak, derfor ville jeg ikke investert så mye i den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Morsomt konsept å skille på betale selv og betalt av andre Glynis :)

Dersom jeg ikke måtte tenke på pengene ville jeg nesten vurdert en Alexa i "Peony Pink Shiny Leopard". Synes den er kjempefestlig, men ville ikke finne på å bruke så mye penger på noe så lite klassisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har hatt lyst på en Bayswater lenge, men siden den er lite egnet som skulderveske har jeg latt vær. Alexa er perfekt for meg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg synes Alexa er myye finere! Vanlig Bayswater ville jeg bare brukt til formelle anledninger, jeg synes den blir for kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lokita

hhhh.. Sukk :frown: Mulberry...:hjerte:

Har ingen, men en gang i nermeste fremtid, SKAL jeg eie en :hjerter_rundt:

Here's my favorites:

nr 1

''ruby bayswater''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/4374/category/

nr 2

''beatrice tote''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5615/4240/category/

nr 3

''beatrice oversized hobo''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/4242/category/

Og tusen andre på lista.. Er bare så utrolig fine alle sammen!

:shoppe:

endring: vent'a , denne var kanskje ikke favoritten for å si det sånn..:

''neon pink cheetah haircalf''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/4330/category/

Menmen, hver sin smak! ;)

Endret av Lokita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg kunne veldig godt tenkt meg en oversized Alexa i fargen sjokoladebrunt. Men den finnes dessverre ikke..

(Her ser dere en fake Alexa i sjokolade brunt.. skulle funnet en sånn en som ekte.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en Bayswater i chocolate printed leather (samme som Perledrøm) :rødme:

Den kostet endel (billigere enn her, kjøpte i London), men har ikke angret et sekund :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt teit spørsmål, men hvor kjøper man Mulberry veske i Norge (bor i nærheten av Drammen). Jeg vil ikke kjøpe på nett.

Jeg skal muligens til London om 2 måneder, så hvor kan jeg kjøpe en sånn veske der? Har aldri vært i London, so give it to me with a teaspoon;)

har tenkt å bruke ca 10 000. Er det for lite, for mye?

Det er ikke bare mine penger, kjæresten betaler halvparten, fordi jeg har mast om en fin veske lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en Bayswater i chocolate printed leather (samme som Perledrøm) :rødme:

Den kostet endel (billigere enn her, kjøpte i London), men har ikke angret et sekund :rødme:

Ikke sant den er finest? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt teit spørsmål, men hvor kjøper man Mulberry veske i Norge (bor i nærheten av Drammen). Jeg vil ikke kjøpe på nett.

Jeg skal muligens til London om 2 måneder, så hvor kan jeg kjøpe en sånn veske der? Har aldri vært i London, so give it to me with a teaspoon;)

har tenkt å bruke ca 10 000. Er det for lite, for mye?

Det er ikke bare mine penger, kjæresten betaler halvparten, fordi jeg har mast om en fin veske lenge;)

De har en butikk i Akersgata i Oslo, ved siden av Louis Vuitton. Snille kjæresten :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...