Gå til innhold

Hvilken Mulberry veske ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley
Skrevet

Selv er jeg nok litt pysete, så jeg ville nok valgt en Bayswater i sort

Men jeg synes kanskje oversized alexa er en ennå finere veske.

Og når det gjelder farge, så er jeg nok aller mest glad i sjokoladebrunt.

Kanskje like greit at Mulberry oversized alexa ikke finnes i sjokoladebrunt (?), så slipper jeg hele fristelsen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Bayswater med krokodillemønster i fargen oak. Elsker den veska!! :) Har veldig lyst på en alexa også, men den er "heldigvis" altfor lik den jeg har til at jeg vurderer å kjøpe den.

Skrevet

Jeg har en svart Bayswater. Den har en perfekt størrelse og klassisk utseende :hjerte:

Skrevet

Jeg har fryktelig lyst på en Bayswater i oak :hjerte:

Ser ut som det er noe som heter "stamped oak" også, og jeg vil helst ha vanlig oak hvis det er noe som heter det da :klø: Skulle gjerne kjøpt på nettet, men har lyst til å se den i virkeligheten før jeg bruker så mye penger.

Skrevet

Jeg falt pladask for Alexa første gang jeg så den avbildet i et blad rundt juletider, og ville gått for en oversized variant. Farge er litt verre... Tror nok gjerne det hadde blitt noe cognac-aktig. Eller gul!

Ellers liker jeg godt Hayden Tote også, i den avbildede fargen.

Skrevet

Hvis jeg skal betale: Oversized Alexa i oak (føler den kler meg bedre enn Bayswater i oak)

Hvis noen andre betaler: Alexa i gul eller blå. Synes de er fine, men jeg ville ikke brukt dem like mye som en i oak, derfor ville jeg ikke investert så mye i den heller.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Morsomt konsept å skille på betale selv og betalt av andre Glynis :)

Dersom jeg ikke måtte tenke på pengene ville jeg nesten vurdert en Alexa i "Peony Pink Shiny Leopard". Synes den er kjempefestlig, men ville ikke finne på å bruke så mye penger på noe så lite klassisk.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg har en Bayswater i Chocolate Printed Leather. Definitivt den beste investeringen noen gang. Sikler litt på en i Oak, men synes den kan bli litt for orange. Ellers slår ikke svart feil :)

Skrevet

Jeg ønsker meg Bayswater i oak eller i sort, og selvfølgelig en Alexa. Sort eller Oak den også :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt lyst på en Bayswater lenge, men siden den er lite egnet som skulderveske har jeg latt vær. Alexa er perfekt for meg:-D

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes Alexa er myye finere! Vanlig Bayswater ville jeg bare brukt til formelle anledninger, jeg synes den blir for kjedelig.

Gjest Lokita
Skrevet (endret)

hhhh.. Sukk :frown: Mulberry...:hjerte:

Har ingen, men en gang i nermeste fremtid, SKAL jeg eie en :hjerter_rundt:

Here's my favorites:

nr 1

''ruby bayswater''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/4374/category/

nr 2

''beatrice tote''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5615/4240/category/

nr 3

''beatrice oversized hobo''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/4242/category/

Og tusen andre på lista.. Er bare så utrolig fine alle sammen!

:shoppe:

endring: vent'a , denne var kanskje ikke favoritten for å si det sånn..:

''neon pink cheetah haircalf''

http://www.mulberry.com/#/storefront/c5614/4330/category/

Menmen, hver sin smak! ;)

Endret av Lokita
Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg kunne veldig godt tenkt meg en oversized Alexa i fargen sjokoladebrunt. Men den finnes dessverre ikke..

(Her ser dere en fake Alexa i sjokolade brunt.. skulle funnet en sånn en som ekte.. )

Skrevet

Jeg har også en Bayswater i chocolate printed leather (samme som Perledrøm) :rødme:

Den kostet endel (billigere enn her, kjøpte i London), men har ikke angret et sekund :rødme:

Skrevet

litt teit spørsmål, men hvor kjøper man Mulberry veske i Norge (bor i nærheten av Drammen). Jeg vil ikke kjøpe på nett.

Jeg skal muligens til London om 2 måneder, så hvor kan jeg kjøpe en sånn veske der? Har aldri vært i London, so give it to me with a teaspoon;)

har tenkt å bruke ca 10 000. Er det for lite, for mye?

Det er ikke bare mine penger, kjæresten betaler halvparten, fordi jeg har mast om en fin veske lenge;)

Skrevet

Jeg har også en Bayswater i chocolate printed leather (samme som Perledrøm) :rødme:

Den kostet endel (billigere enn her, kjøpte i London), men har ikke angret et sekund :rødme:

Ikke sant den er finest? :sjenert:

Skrevet

litt teit spørsmål, men hvor kjøper man Mulberry veske i Norge (bor i nærheten av Drammen). Jeg vil ikke kjøpe på nett.

Jeg skal muligens til London om 2 måneder, så hvor kan jeg kjøpe en sånn veske der? Har aldri vært i London, so give it to me with a teaspoon;)

har tenkt å bruke ca 10 000. Er det for lite, for mye?

Det er ikke bare mine penger, kjæresten betaler halvparten, fordi jeg har mast om en fin veske lenge;)

De har en butikk i Akersgata i Oslo, ved siden av Louis Vuitton. Snille kjæresten :rødme:

Skrevet

Hvem jeg hadde valgt?

Hmmm....

I WANT THEM ALL!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...