annabelle Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 (endret) <3 Endret 21. juni 2010 av annabelle
¤Pernille¤ Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Aldeles ikke! Jeg hadde nok bare sett an situasjonen, se om hun sier noe eller virker sint/flau. Hvis du skjønner at hun hørte noe kan du jo bare forklare situasjonen og beklage. Så får du forklare kjæresten at du ikke vil gjøre det mens hun er der, og ikke gi deg om han maser! Du må få lov å si nei uten at han blir sint...
Gjest annabelle Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 tusen takk for svar. Skal virkelig kjenne på hva som føles riktig neste gang og følge det. Ja, får se litt på hvordan hun oppfører seg. Og så får jeg rydde på rommet og vaske badet så kanskje hun tenker at jeg er en god romvenninne allikevel
¤Pernille¤ Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 God idé Hvis jeg har bråkt litt mer enn jeg burde, pleier jeg å vaske hele gangen og gå ut med søpla for de som bor over meg hvis de bare har satt det utenfor. Så håper jeg ikke de er så sure på meg...
Ethereal Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Skjønner deg godt jeg. Er man kåt er det ikke så lett å stoppe sånn uten videre. Hadde likevel ikke gjort det igjen - handler om å respektere den du bor med Men don't worry, ingen skade skjedd vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå