Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har møtt en kar som er rett og slett det beste som har hendt meg. Jeg har sjanset litt på andre gutter, men uansett hvem jeg henger så tenker jeg på han. Han liker meg like godt som jeg liker han. Vi har det rett og slett perfekt sammen.

Men, jeg bor i Stavanger og han bor på Hamar. Dette er en god avstand, noen som vet om avstandsforhold fungerer ? Jeg har aldri vært borte i det selv.

Hva syns dere at jeg bør gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo så an på dere selv. Vil man virkelig så får man dette til. Men man må belage seg på å ha mye kontakt på nettet, telefon, være oppmerksom mot hverandre for å holde det gående.

Jeg møtte min kjæreste på nettet. Han var fra nederland og bodde der, mens jeg bodde i Oslo. Vi fløy frem og tilbake i halvannet år for å møtes. Nå er vi samboere i hans land.

For oss gjorde vi det aldri til noe problem. Jo mer negativ en ble om det, jo mer ville det nok ha ballet på seg. Vi passet på å bygge forventninger til da vi skulle møtes, og gjorde mye morro men også mye kvalitetstid og samtaler! Forventet ikke at vi skulle avlyse en lørdagskveld med vennegjengen for å sitte på MSN på webcam, men vi snakket på nett omtrent hver dag. Telefon annenhver uke tenker jeg. Det er faktisk det letteste forholdet jeg har hatt.Ironisk; siden det var avstandsforhold.

Det var iallefall verdt det ;)

Skrevet

Jeg ville savnet nærheten av hverandre. Selvfølgelig er det alltid morro å se hverandre igjen etter en lang tid, så blir det vel kanskje litt mer savn. Men i mine øyner er forhold nærhet. Beklage

Gjest Karine
Skrevet

Hei :) Hvis han virkelig er det beste som har hendt deg og dokker er så perfekt i lag, så er det vel verdt et forsøk!?

jeg er selv i et avstandsforhold. Det kan være tungt til tider, og man går mye rundt å savner hverandre.. Men det er ingenting som er bedre enn å se han etter en stund fra hverandre.. Og når vi først er sammen, så nyter vi tiden fult ut.. :) Avstandsforhold er ikke så ille i det hele tatt ;)

Skrevet

Hei :) Hvis han virkelig er det beste som har hendt deg og dokker er så perfekt i lag, så er det vel verdt et forsøk!?

jeg er selv i et avstandsforhold. Det kan være tungt til tider, og man går mye rundt å savner hverandre.. Men det er ingenting som er bedre enn å se han etter en stund fra hverandre.. Og når vi først er sammen, så nyter vi tiden fult ut.. :) Avstandsforhold er ikke så ille i det hele tatt ;)

Enig!

Skrevet

Det kan funke om begge går ordentlig inn for det. Man må selvfølgelig jobbe med forholdet litt ekstra. Men en ting du kanskje bør tenke på er om du har råd til å reise så mye? For det kan fort bli veldig dyrt..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tror forholdet vårt vil fungere. Begge skal inn i millitæret til høsten. Men kanskje etter det ? Tingen er at jeg skal studere i London etter millitæret, han ska forsette å studere der. Hvordan løser man slikt ?

Gjest tjohei
Skrevet

Er i avstandsforhold selv nå. Har vært det i ett år snart. Han i Trondheim, jeg i Oslo.. Og det er ikke bare enkelt, krever at man er flinke til å prate sammen. Om hva dere forventer av hverandre i forholdet. At begge bytter på å reise. Men det skal sies at det er så verdt det! Når man jobber seg igjenom det, så er alt veldig verdt det. Vi passer så utrolig fint sammen. Enda vi satset i begynnelsen. Var bare sammen et par mndr før jeg flyttet. Så det var en utfordring. Men der det er vilje er det vei :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...