lille_lam Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Dette er et kjempebra tiltak synes jeg! Håper på slike Frisklivssentraler i Hele Norge http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3613688.ece
LetThemEatCake Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Det är helt suveränt! Och så dumt att det inte redan är så. Alla VET ju redan att man mår bättre av att motionera. Men läkemedelsindustrin måste väl ha sitt också.. :/
Riskrem Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Ja dette synes jeg VIRKELIG er flott! :D I mange tilfeller er det jo nettopp mosjon pasienter trenger. Håper dette blir innført på landsbasis.
Sugerøret Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 jeg er misunnerlig fakta! Smart i alle fall,desverre er det utprøvd her uten noe særlig godt resultat.Men det er meg da.. Helt klart noe i seg,mange gidder ikke og tar heller ei pille..ugh
LetThemEatCake Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Till Kårky: I första hand är det ju hjärtpatienter som mår bra av det. Och människor med tendens till diabetes på grund av övervikt. Det kräver ju naturligtvis att man kompletterar med lite utbildning och fakta om diet och liknande och att man rotar i grunden till problemen. Man skickar ju inte ut en astmatiker på löptur eller en cancerpatient på en fotbollsmatch. :gjeiper:
LetThemEatCake Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Tillägg: Med "hjärtpatienter" menar jag människor som löper högre risk till hjärtinfarkt på grund av dåliga kost- och livsstilsvanor.
Sugerøret Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Till Kårky: I första hand är det ju hjärtpatienter som mår bra av det. Och människor med tendens till diabetes på grund av övervikt. Det kräver ju naturligtvis att man kompletterar med lite utbildning och fakta om diet och liknande och att man rotar i grunden till problemen. Man skickar ju inte ut en astmatiker på löptur eller en cancerpatient på en fotbollsmatch. :gjeiper: nettopp- men selv hjertepasienter bør sjekkes før de blir sendt ut på tur med kakao og brødskiver på lur. Seriøst, Jeg er hjertens enig at en god dose med bevegelse er sundt og ikke minst forebyggendes.Om kroppen klarer det Jeg kan desverre ikke gå i skogen lengre,pga rygg og nakke problematikk (og seff.pollen allergi og astma) Men gurimalla så herlig en føler seg etter en deilig dag ute! Vi er veldig enige tror jeg
LetThemEatCake Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 nettopp- men selv hjertepasienter bør sjekkes før de blir sendt ut på tur med kakao og brødskiver på lur. Seriøst, Jeg er hjertens enig at en god dose med bevegelse er sundt og ikke minst forebyggendes.Om kroppen klarer det Jeg kan desverre ikke gå i skogen lengre,pga rygg og nakke problematikk (og seff.pollen allergi og astma) Men gurimalla så herlig en føler seg etter en deilig dag ute! Vi er veldig enige tror jeg Haha, absolut! Jag ville bara flika in det. Ett behov från min sida att visa att jag kan? Vet inte.. Jag gör ofta så. Sorry.
Sugerøret Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Haha, absolut! Jag ville bara flika in det. Ett behov från min sida att visa att jag kan? Vet inte.. Jag gör ofta så. Sorry. du jeg tok ikke noe av det du postet opp feil eller at du virker "bedreviter" Synes fakta du er kjempekoslig jeg
Larsern Skrevet 24. april 2010 #11 Skrevet 24. april 2010 Man går til lege for å bli fortalt at fysisk aktivitet er bra for kroppen. Mon tro når vi får resept på mental aktivitet.
tineline Skrevet 24. april 2010 #12 Skrevet 24. april 2010 Man går til lege for å bli fortalt at fysisk aktivitet er bra for kroppen. Mon tro når vi får resept på mental aktivitet. Haha, syns også det er merkelig at folkeopplysningen ikke er kommet lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå