Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som slanker/har slanket dere, omtrent hvor lang tid tok det før dere merket at buksene satt løsere? Har en olabukse som satt som et skudd for et halvt år siden, nå får jeg den ikke på meg. Vil så inderlig inn i den igjen! Med trening og et sunt kosthold, når tror dere jeg kan forvente å i det minste få den litt lenger oppover? Nå stopper den under rumpa..har blitt for bred over rumpa/utside lår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beror ju på hur mycket du går ner i vikt och hur mycket du vägde när byxorna satt bra. ;) De lär ju inte sitta bra förrän du väger detsamma som du gjorde för ett halvår sedan när du fick på dem. Men kämpa på, det kommer! :)

Skrevet

Er jo egentlig ganske logisk det du sier :fnise:

Men håper kanskje jeg ikke må veie så lite som jeg gjorde da, ettersom jeg trener i tillegg nå, og derfor får muskler også. Men jeg SKAL ha den på meg innen sommeren, det vet jeg at jeg klarer! :)

Skrevet

Men om du inte vill väga så lite som då, så känns det mer logiskt att köpa ett par nya byxor? Om de inte är väldigt stretchiga så är det ganska osannolikt att de går på ändå. Men vad vet jag. :gjeiper: Muskler väger för övrigt mer än fett och är mer "kompakta" så om du får mycket muskler kanske det går trots att det inte händer så mycket på viktfronten. Jag önskar dig lycka till då. :)

Skrevet

Takktakk! :) Og joda, jeg vil gjerne ned i den gamle vekten igjen, men håper kanskje de passer før jeg når dit også :) Dessuten sliter jeg veldig med å finne olabukser som sitter fint, og denne var helt perfekt for meg! Det skal den bli igjen også :jepp:

Skrevet

Det skal den bli igjen også :jepp:

Med trening, rett kosthold og denne lysten din så blir den det igjen!

Skrevet

Flott måte å motivere seg for å komme i gang! Men jeg håper intensjonen din er at når målet ditt er nådd, så fortsetter du med din sunne, og nye livsstil! :tommelopp:

Skrevet

Jeg har gått ned fra 66-60 kilo siden sommeren. Men for et par mnd siden så stoppet vekta på 62. Jeg bestemte meg for å virkelig gjøre noe for å merke betydelig forskjell, og jeg lot være å drikke alkohol i 5 uker, og spiste VELDIG sunt, tenkte på ALT jeg puttet i munnen, og hadde kun 1 dag i uken der jeg kunne kose meg(med måte). Jeg trente også 5 ganger i uken. Etter kun 16 dager var en bukse jeg hadde kjøpt to uker før, for stor rundt livet :danse: Jeg har fortsatt med å drikke lite alkohol og bare kose meg litt ekstra i helgene. Spis ofte og mindre måltider. Det fungerte flott på meg :) Vil anbefale cottage cheese, det spiste/spiser jeg mye og det er lite fett og kalorier i :) Og mye proteiner, bra hvis du trener! Lykke til, du kan klare det du også :) Har forøvrig et mål på 55 kilo, og derfor fortsetter jeg trening og kostholdet som jeg har holdt på med til nå. Og jeg er kjempemotivert og blitt treningsnarkoman ;)

Men det du må huske på er at ikke vekten alltid kan fortelle deg om du er slankere. Jeg gikk ikke noe særlig ned i vekt på disse ukene, men merket det jo veldig på buksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...