Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg har selv vært sammen meden som er 10 år eldre en meg,men føler at det blir annerledes når det er andre veien. Jeg elsker denne mannen,han er helt fantastisk, har aldri vært så forelsket før, aldri møtt noen som er så lik meg, som jeg kan prate sånn med, som er så snill og god. Men hva med aldersforskjellen. Det kan jo være at han bare ser på meg som en eldre dame han kan ha god sex med, noe å holde på med mens han venter på noe annet? Etter vi traff hverandre for en måned siden har vi snakket sammen og vært sammen, masse,og jeg får bare mer lyst å være sammen med han etter som tiden går. Vi avtalte et "tilfeldig" møte på cafe i går, jeg hadde med barna, de elsket han og han var helt nydelig med de. Jeg aner ikke mine arme råd! Noen som vil løfte meg opp eller trø meg ned??? Hilsen kjær 35- åring
annemette Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Forelskelse er herlig! Alder har da ingenting å si når begge er passert 20! <3 Go for it!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg ser ikke at aldersforskjellen skulle være noe problem! Syns du er heldig som har funnet deg en ung og sprek kjekkas, du burde være stolt
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 enig med de to over! alder er ingen hindring her
Gjest Karine Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Hei Jeg vet om mange som har like stor aldersforskjell den veien, og for dem er det ikke noe problem... Så ikke tenk mer på det, bare nyt forelskelsen!!
Gjest MissBella Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Hos meg er det omvendt. Jeg er yngre. Jeg er 28år og han jeg dater er 38år. Ser ikke problemet om vi liker hverandre. Ser ikke på alder som en hindring.
-C- Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Jeg skjønner tanken hennes. Kjenner en jente som er i samme situasjon, og hun har fått rådet: den dagen du er 10 år eldre og ikke lengre er HOT, har du han NOT.... !!! Huff føler med deg ikke lett det der, men go with it ? Se hva som skjer
*appifany* Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Kos deg med han og forelskelsen! Jeg er sammen med en som er 3 år yngre enn meg, så jeg kan relatere meg litt til hvordan du har det Han er helt perfekt og moden og deilig! Ikke skjemmes av noe så tullete som en kronologisk måling av alder
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Gå for det, du er 35 og han er 25, det er da ingenting. Mange menn som er fornuftige og modne på den aldreren ;-) Jeg er en jente på 29, og er forelsket i en som er 29 år eldre! Slå den ;-)
Antlers Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Gå for det! Det er kjemien som teller, ikke alderen
Gjest Ole Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Tja.. kjør på. Jeg er 19. Har en kompis som er 19 og han roter med ei som er 30 år.. Jeg synes det er litt merkelig egentlig.. Er så rart å se de sammen, for hun er liksom... gammel! xD (i forhold til han) Vet ikke om jeg skal si kvalmende.. kanskje, om hun hadde vært stygg. Men dama ser ut som en jævlig deilig 22-åring så kvalmende blir vel ikke rette ordet..
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #13 Skrevet 3. juni 2010 Alder spiller ingen rolle sier de. Jeg er 30 og han jeg er sammen med er 27. Han er mye mer voksen en de fleste jeg kjenner. Mer reflektert,tar ansvar og ikke redd for å gi beskjed om det er noe. Samtidig gir han meg masse energi og en utrolig flink bonuspappa. Jeg kjenner en jente som er 35 som har en kjæreste på 22. Hun har flere barn med forskjellige fedre. Tenker at det kan bli et problem med tiden, men vet jo aldri. Lykke til og nyt forelskelsen du .
-milla j- Skrevet 3. juni 2010 #14 Skrevet 3. juni 2010 Har du vært så heldig å møte en å bli glad i og som du ser for deg fremtiden med? Go for it! Samfunnets "regler" burde vært bannlyste for lenge siden
momo Skrevet 3. juni 2010 #15 Skrevet 3. juni 2010 Synes også du bare skal gå for det. Selv har jeg en fantastisk kjærste som er 5 år yngre enn meg. Jeg blir 32 om noen få dager og han er 27 år. Vi har det jo fantastisk sammen, og vi har ikke fått en eneste reaksjon på alder. Tror nok det er mer og mer akseptert att det går andre veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå