Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg tror mandager er den kjipeste dagen å være singel på, for da gjør alle kjærsteparene helt vanlige greier. Jeg savner å gjøre vanlige greier. Hvordan overlever dere mandagene?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 På mandagene kjøper jeg med meg halvannen liter brus på vei hjem fra jobb, lager god mat og ser på paradise hotel. Som regel prøver jeg å gjøre noe kreativt, som å scrapbooke eller lage smykker. Dessuten er det svært ofte veldig mange pålogget i facebookchatten på mandager, så man har alltids noen å prate med.
MissStiles Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Mandager føles som en helt vanlig dag. En ny uke begynner og håper den blir bedre enn den forrige uke eller bare bra. Ikke noe mer eller mindre. Jeg har andre dager i uka som jeg liker mindre. Så jeg ser på mandag som en dag hvor det er nye muligheter, som det heter..
Ethereal Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 På mandag gjelder det bare å komme gjennom dagen. Uansett om man har kjæreste eller ikke. Shitday.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå