Lillamilla Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg bor langt unna nærmeste Mac forhandler, så jeg må bestille fra nettet. Lurer derfor på om dere har tips til fine brunfarger, og evt bilder? Ønsker både varme og kalde bruntoner, og lyse skygger som jeg kan bruke som base. Gjerne matte skygger.
lillelilje Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Den brunfargen jeg bruker mest fra MAC er Swiss Chocolate, den er også helt matt Kjempe fin. Ellers liker jeg Mulch, Sable og Satin Taupe veldig godt. Disse tre har jeg også swatches av på bloggen min hvis du ville se bilder. Texture skal også være fin, den står på ønskelisten min nå Embark og Cork er også farger jeg synes ser fine ut. Brule, shroom, phloof og ricepaper er fine som mer baseskygger. All that glitters er en veldig fin farge å splashe på hele øyelokket med litt brunt ytterst. Ellers er Vanilla en fin highlighter. Håper det var til litt hjelp
lillelilje Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Ja oj hvordan i alle dager kunne jeg glemme woodwinked?? Den er helt fantastisk i konsistensen.. den MÅ du ha. Og tempting glemte jeg også, den er også utrolig fin! Disse to har jeg også swatches av på bloggen min om du ville se bilder av de.
Lillamilla Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 Takk for tipsene! Skal stikke innom bloggen og se på fargen. Hva med Handwritten, er den fin?
lillelilje Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Takk for tipsene! Skal stikke innom bloggen og se på fargen. Hva med Handwritten, er den fin? Bare hyggelig vet du Blir liksom aldri lei av å snakke om øyeskyggene til mac Men Handwritten vet jeg ikke om er fin på, jeg har ikke noe erfaring med den. Noen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå