Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Trenger bare at noen forteller meg at dette er helt normalt, tror jeg... Jeg har vært sammen med kjæresten i tre år, og vi har bodd sammen halvparten av tiden. Vi har det veldig bra, men er selvsagt ikke nyforelska lenger. Jeg har aldri vært en person som ser meg rundt etter andre når jeg er i forhold, både fordi jeg ikke liker å treffe folk på byen (de er oftest fulle og ekle:p) og fordi jeg trives godt med å være i et trygt forhold. Men jeg danser gjerne når jeg er ute, og flørter uskyldig. Kjæresten min finnes ikke sjalu, så han har ikke noe imot det. Men for et par uker siden fikk jeg plutselig masse oppmerksomhet fra en venn/bekjent på byen. Siden dette var en jeg kjenner skjønte jeg ikke før han prøvde å kysse meg at det var det han gjorde. Det var ikke noe problem der og da (var absolutt ikke fristet til å gjøre annet enn å dytte han vekk), men jeg har plutselig begynt å tenke på spenningen som hører til det å bli kjent med noen på en ny måte. Jeg er på ingen måte interessert i denne personen som prøvde seg, men hendelsen fikk meg til å tenke... Kan noen bare fortelle meg at det går over? Har jo ingen planer om å være på utkikk etter noen andre. Har ikke lyst til å tenke mer på det, men det er vanskelig. Noen som har opplevd dette?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Du har jo allerede svart på topicen i innlegget ditt. Du vet svaret selv
MrRangelet Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hva med å prøve å arbeide med tankene og følelsene dine i forhold til han du er sammen med? Få frem nye sider av deg selv og han, istede for å tro at gresset er grønnere på andre siden. Noe det virkelig ikke er, når dere har det bra. Jobber man med seg selv, så tror jeg man kan se partneren sin i et nytt lys hver gang man møtes. Det vekker spenningen igjen, og kanskje blir man nyforelsket pga dette. Its all in your head.
annemette Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Hvis du er smart, lar du det bli med tanken. Du har en fin kjæreste og dere har det bra - gresset er sannsynligvis ikke så mye grønnere på den andre siden.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Hvis du er smart, lar du det bli med tanken. Du har en fin kjæreste og dere har det bra - gresset er sannsynligvis ikke så mye grønnere på den andre siden. Skjønner godt argumentene til de som er sykelig sjalue når takken trådstarter gir til sin kjære er å vurdere å dumpe han. Tydelig at han bør kontrollere kvinnen sin bedre.
Gjest Trådstarter Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Skjønner godt argumentene til de som er sykelig sjalue når takken trådstarter gir til sin kjære er å vurdere å dumpe han. Tydelig at han bør kontrollere kvinnen sin bedre. Haha. Har vel aldri vurdert å dumpe ham... Takk for svar dere andre. Finner nok ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå