Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at mascaraen stikker meg litt i øyet på slutten av dagen (skjer kun når jeg bruker mascara og kontaktlinser samtidig), noen her som sliter med det samme og har funnet en mascara som gjør det hele litt mer behagelig? Tror det er pga vippene synker litt sammen utover dagen og da på en eller annen måte blir gnidd mot øyeeplet. Så en som ikke gjør vippene stive hadde kanskje vært noe, jeg foretrekker veldig naturlig look uten masser av volum.

Per nå bruker jeg en fra Bare Escentuals og en fra IsaDora. BE sin er ganske grei, men den blir så innmari fort tørr synes jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??? Vrir øyenvippene dine seg inn mot øyet?

Skrevet

Ja det høres kanskje litt rart ut når jeg skal forklare det :gjeiper:

Vet ikke hvordan jeg skal si det siden jeg er veldig usikker på hva som skjer, men de vrir seg ikke altså.

Skrevet

Hva med å skaffe en vippetang? Den gjør muligens slik at vippene ikke "synker"?

Skrevet

Har vippetang, men bruker den aldri når jeg har mascaraen på og kommer nok ikke til å gjøre det heller siden det kan slite ekstra på vippene. Men finnes det ingen mascara som ikke gjør vippene så stive og er allergivennlig? Bruker bare ett tynt lag, så for mye produkt burde ikke være problemet.

Noen som har prøvd Blinc?

Skrevet

Høres merkelig ut... Jeg har brukt linser - og mascara - i noe sånt som 12 år nå, uten å oppleve noe lignende. Jeg kan oppleve å få mascara-"støv" på øynene hvis jeg gnir meg, men da er det jo min egen dumhet som gjør det... Jeg bruker Becca The Ultimate Mascara, har gjort det det siste året omtrent etter at den tidligere favoritten fra Chanel forsvant. Har brukt både billige og dyrere merker opp gjennom, så tror ikke det kan være det avgjørende heller... Uansett, på nettsidene til Becca står det at mascaraen deres skal være "Ideal of for sensitive eyes and contact lens wearers".

Skrevet

Det høres merkelig ut.. Jeg bruker kontaktlinser og har aldri opplevd noe lignene.. Bruker Telescopic Explosian fra L'oral Paris, de "løfter" vippene og holder hele dagen :D

Skrevet

Det kan godt være at den drysser mascararester inn på øynene, har en tendens med å leke litt med vippene. I såfall får jeg lete etter en "dryssesikker" en.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har samme problemet, men jeg har alltid tenkt at det har å gjøre med at den drysser. Si fra når du finner en som funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...