Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fyr på jobb da!

Enkelt og greit!

- Rotet første fest

- Flørtet litt etter det

- Han er ekstremt sjenert

- Ble med han hjem i helgen

- Gir miksete signaler etter dette

Lurer nå på hva det han egentlig er ute etter. Enklest hadde jo vært å la han ta initiativ og kontakt. MEN. Han er så sjenert og snakket med ei jeg kjenner som også kjenner han og hun mener han ikke er en fyr som tar initiativ.

Har prøvd å fiske litt, men vanskelig, får forskjellige signaler

Det jeg har lyst til er jo å spørre han rett ut hva han er ute etter når det kommer til meg, om han ønsker å finne på noe sammen eller om det bare var sex!

Hehe!

Men hvor lurt er det egentlig??

Ja, skikkelig fjortissproblem, men jeg føler meg seriøst helt håpløs når det kommer til dette!

Tips, råd? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en melding å be han med på kino eller middag? Da finner du vel ganske raskt ut om ha ønsker noe mer?

Skrevet

Tja, det er jo flere ting du kan gjøre;

-Spørre om han vil bli med på noe..

-Vente til neste gang dere er på fest og se hva som skjer i fylla (og sikkert gå gjennom det samme på nytt om dere skulle rote i lag da og..)

-Bare vente å se..

Tror jeg ville gått for nummer 1, evt prøvd å flørte litt på sms/msn/face eller bare IRL.

Skrevet

Tja, det er jo flere ting du kan gjøre;

-Spørre om han vil bli med på noe..

-Vente til neste gang dere er på fest og se hva som skjer i fylla (og sikkert gå gjennom det samme på nytt om dere skulle rote i lag da og..)

-Bare vente å se..

Tror jeg ville gått for nummer 1, evt prøvd å flørte litt på sms/msn/face eller bare IRL.

Er akkurat nummer 2 jeg ønsker å unngå :P

Tror jeg bare får gå for nummer 1. Ellers ender det nok fort opp med nummer 2 :P hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...