Gjest sunshine-t Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Når legger dere dere dere? *huff for en setning...* jeg legger meg aldri før i jaffal 2 tiden. gjerne 4 tiden også. men det er fordi jeg IKKE får sove.. så viss noen har noe bra sovetips, så må dere gjerne si i fra!!!
Barbie Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Jeg er nok som deg... Har lakenskrekk sier gubben.. Legger meg mellom kl 02.00 og 04.00 engang!
Gjest sunshine-t Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 huff.. det er et stort problem det!! opp tidlig med jentungen og full fart.. da hjelper det ikke mye uten søvn... så store er gjespene min faktisk!!
Barbie Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 Hvis jeg prøver og legge meg tidligere,får jeg ikke sove likevel! :x -Og da kan jeg jo like godt være her på KG,ikke sant? Men nå slipper jeg stå tidlig opp med unger da......
Gjest sunshine-t Skrevet 15. september 2003 #5 Skrevet 15. september 2003 ja du har en stor fordel der, det med ingen unger. nå har vi hare ei.. men det holder leeenge det skal jeg si deg!!hehe!! jeg klarer heller ikke legge meg tidligere. prøver av og til å legge meg samtidig som samboern. sånn i 23 tiden. men jeg ligger bare der.. ikke noe ole lukkeøyet på besøk. har prøvd alt føler jeg. fra tabeletter til søvnmeditasjon...
Englepusen Skrevet 16. september 2003 #7 Skrevet 16. september 2003 Har pleid å legge meg i 24-01 tiden, men de siste ukene har jeg faktisk lagt meg før 24 nesten hver dag! Det er litt deilig å ikke være så forferdelig trøtt om morgenen Har sjelden problemer med å sovne så jeg har ikke så mange tips. Men her finner du kanskje noe http://www.helsenytt.no/sovn.htm
Suzy Skrevet 16. september 2003 #8 Skrevet 16. september 2003 For en gjeng med nattugler! :o Legger meg mellom klokka 22 og 23 en gang, stort sett hver kveld. Legger jeg meg noe særlig senere blir jeg håpløst trøtt dagen etter... Står opp ca klokka 06 hver morgen og må ha mye søvn. Gode tips for å få sove: Roe seg ned fra etter kl 20-21 (ikke trening, stress, eller hardt arbeid før leggetid) Ikke kaffe eller nikotin (eller alkohol) etter klokka 20 Faste vaner (legg deg til samme tid hver kveld og stå opp til samme tid) Lykke til! Suz 8)
Gjest glamourgirl Skrevet 16. september 2003 #9 Skrevet 16. september 2003 Sier meg igjen enig med Suz Må i seng mellom 22 og 23 på hverdager! Liker veldig godt å lese på senga, spesielt nå når jeg er singel :D så har jeg ei spennende bok, legger jeg meg gjerne klokka 2130 og leser, lesing er også min beste wind-down om kvelden. Slukker lyset sånn ca 23, sjelden senere. Har travle lange dager, og må ha mine åtte timer, sånn er det bare
Gjest Starya Skrevet 16. september 2003 #10 Skrevet 16. september 2003 Legger meg når jeg er trøtt. Blir det for sent tar systemet det igjen dagen etter ved å sende meg inn i ugjenkallelig koma på sofaen, liggende eller i en merkelig sittestilling. Sønnen min elsker komastundene mine. "Mamma kan jeg få male taket med ketchup?" -stillhet- "Takk Mamma".
Arwen Skrevet 16. september 2003 #11 Skrevet 16. september 2003 Legger meg mellom 22 og 24 på hverdager. Har et fantastisk sovehjerte så sovner alltid med en gang. Kunne sikkert lagt meg klokken ni uten problemer med å sovne.
Tusseline Skrevet 16. september 2003 #13 Skrevet 16. september 2003 For en gjeng med nattugler! :o Jeg ble også rimelig forbauset! Skrekk og gru. Hadde jeg tatt kvelden kl. 03.00, ville jeg vært et sant vrak dagen etter. Prøver å ha en fast leggetid, jeg. Faller ofte på kl. 23.00.
Suzy Skrevet 16. september 2003 #14 Skrevet 16. september 2003 Legger meg mellom 22 og 24 på hverdager. Har et fantastisk sovehjerte så sovner alltid med en gang. Kunne sikkert lagt meg klokken ni uten problemer med å sovne. jeg har forresten også et suverent sovehjerte. Har i perioder begynt på jobb klokka fem om morgenen og da la jeg meg klokka 21 kvelden før, sovnet og fikk mine åtte timer på øret uten vansker Suz - sovedokke
Soul Skrevet 16. september 2003 #15 Skrevet 16. september 2003 Har ingen bestemt leggetid jeg...men blir som regel ganske sent. Dvs alltid etter tolv-ett ihvertfall :oops: Jeg og mannen min er nattugler vi og Min kjære legger seg nesten alltid etter meg...Det er så deilig å sitte oppe om kvelden og surre.. Også har vi litt problemer med å sovne begge to.Men å sove om morgenen-det er godt det Nå har ikke jeg barn da så det gjør det jo litt lettere å være B-menneske. Skal bli spennende når/hvis vi engang får barn ja...men da er vi vel så slitne at vi sovner sammen med ungen om kvelden Må jo opp tidlig på jobb/forelesning osv. innimellom da og det går fint det. Bare jeg får nok kaffe!
Salt Skrevet 16. september 2003 #16 Skrevet 16. september 2003 Jeg ble også rimelig forbauset! Skrekk og gru. Hadde jeg tatt kvelden kl. 03.00, ville jeg vært et sant vrak dagen etter. Det ville definitivt jeg også vært! Jeg ser at jeg er den som legger meg tidligst her, prøver å gå på badet halv ti, er i seng til klokka ti omtrent, og leser til halv elleve.
Gjest Embla s Skrevet 16. september 2003 #17 Skrevet 16. september 2003 Jeg liker å være sent oppe, men siden jeg står tidlig opp, blir jeg ofte veldig trøtt om kvelden. Det skjer at jeg sovner på sofaen fordi jeg absolutt vil se noe på tv istedenfor å legge meg Noen kvelder går jeg kjempetidlig i seng, kanskje 21.30 (!!) mens andre kvelder sitter jeg oppe til det uforsvarlige..
Gjest sunshine-t Skrevet 16. september 2003 #18 Skrevet 16. september 2003 er helt sjokkert jeg!! :o tenk å legge seg i 2130 tiden!! det har jeg ikke gjort siden jeg gikk på ungdomskolen tror jeg!! men guuuud så herlig det må være!! å kunne legge seg og bare 1-2-3, sov! åh... er skikkelig missunt nå asså..
Gjest Embla s Skrevet 16. september 2003 #19 Skrevet 16. september 2003 er helt sjokkert jeg!! :o tenk å legge seg i 2130 tiden!! det har jeg ikke gjort siden jeg gikk på ungdomskolen tror jeg!! men guuuud så herlig det må være!! å kunne legge seg og bare 1-2-3' date=' sov! åh... er skikkelig missunt nå asså.. [/quote'] Ehe, er det meg du er sjokkert over? (jeg la meg forøvrig aldri 21.30 da jeg gikk på ungdomsskolen *sjokk*). Nå har jeg ikke for vane å legge meg 21.30 da... Men det hender, hvis jeg er skikkelig trøtt! Hvis du syns det høres herlig ut, kan du vel bare gjøre det du og, eller Det er ikke så vanskelig
Soul Skrevet 16. september 2003 #20 Skrevet 16. september 2003 Kan absolutt finne på å sovne på sofaen jeg og...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå