Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har lyst på en baggy bukse, men ikke nødvendigvis jeans. Vet ikke helt hva stoffet jeg tenker på heter, men det er sånn litt småstivt, men samtidig mykt:P Ofte er det snøring eller strikk eller noe nederst og baklommer. Har sett mange som går med sånne typer, men ser det aldri i noen butikker. Uansett om dere skjønner hva jeg mener eller ikke, vil jeg gjerne ha tips om noen baggy bukser man kan kjøpe, evt butikker som selger dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 19. april 2010 #2 Del Skrevet 19. april 2010 Tenker du på chinos? Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #3 Del Skrevet 20. april 2010 Skrev kanskje litt feil når jeg skrev baggy. Men fant noe som er litt sånn jeg tenker på: http://www.blue-tomato.com/no/Bukser-dame/Bench-Ribba-Pant-wms/product.bto?baseProduct=49881 Har litt problemer med å finne sånne typer bukser, noen som vet om noen steder som selger? Bortsett fra den siden jeg linka til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 20. april 2010 #4 Del Skrevet 20. april 2010 Aha! Men nei, sånne bukser har jeg ikke sett noe sted, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå