Gå til innhold

Familiedrama uten like

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For å prøve å gjøre en lang historie kort....

Jeg ble i sommer sammen med broren til samboeren til min beste venninne gjennom 8 år.. Etter at vi ble sammen har min venninnne ( x venninne) stelt i stand tidenes familiedrama og blandet inn alt som er av familie og venner..

Deler av saken er at vi ikke fortalte om at vi hadde begynt å henge sammen før etter en ukes tid, da vi ikke ville blande inn noen andre før vi visste om dette var noe vi ville fortsette eller om det bare ble med noen møter før vi fant ut at ting ikke fungerte.. Hun følte da at vi hadde holdt de utenfor og løyet for henne.. Etter det har jeg ikke snakket så mye med verken henne eller min svoger.. Det preger på en måte min væremåte hos resten av familien til min kjære, når jeg ikke vet hva de har sagt om meg.. De har til og med løyet og sagt at jeg har mobbet min tidligere venninne på facebook.. HUN fjernet alle bilder av meg derfra, og slettet meg som venn.. Jeg ble selvfølgelig såret for jeg ville aldri gjort noe sånt mot henne! For min egen del er det ikke noe problem at hun oppfører seg som hun gjør, det jeg føler på er at hun har skapt splid mellom to brødre som har hatt et fantastisk forhold før! Nå er de gravide, min kjære skal bli onkel og jeg tviler på at han får lov til å ha noe med ungen å gjøre..

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg er så sinnsykt frustrert over hva en enkelt person kan ødelegge for så mange!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

himmel og hav, hun høres ikke særlig voksen ut. Er det ingen mulighet for at dere kan få snakket ut om det her så det blir enklere for mannfolka å være brødre?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

himmel og hav, hun høres ikke særlig voksen ut. Er det ingen mulighet for at dere kan få snakket ut om det her så det blir enklere for mannfolka å være brødre?

TS

Jeg har forsøkt å snakke med henne om det, men hun viser null interesse for å fikse ting.. virker som om både hun og samboeren haar funnet ut at de bare skal overse oss og ikke fikse noe som helst.. Er utrolig synd at det har blitt som det har blitt, men for min del så har jeg gitt opp på en måte..

Skrevet

Synes typen hennes høres ut som litt tøffel også da, som lar henne få holde på sånn når det egentlig ikke er noe særlig galt som har skjedd.

OM dette kan fikses, så tror jeg det må gjøres gjennom de to brødrene, at de bestemmer at det skal være greit mellom dere. Men tror nok typen din må ta initiativet til det.

Synes egentlig det høres litt utrolig ut at det bare er dette som er grunnen. Sikker på at det ikke er noe mer? Isåfall bør dere kanskje ta det opp med foreldrene til typene. Si at dere er fortvilet over dette og ikke vet hva dere kan gjøre. Om hun lager SÅ mye drama i en familie ut av ingenting, så ville jeg ihvertfall sørget for at de får vite dette og hva som er grunnen, uten at det virker som du baksnakker henne og gjør dette for å lage enda mer drama, men fordi du/dere er oppriktig fortvilet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...