Gå til innhold

Tynne, unge jenter

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal bare si at i går så hadde jeg hatt sex med en rimelig formfull jente. Alle andre jeg hadde før henne var athletisk eller skikkelig tynne. Og hun var uten tvil den beste jeg noen gang har hatt, jeg elsket formene hennes rett og slett.

Det er alt i hodet ditt, ta det du har og gjør det beste.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt kan jeg ikke forestille meg at en mann kunne tenke seg å ha seg med meg.

hehe, tro meg. Det finnes MANGE menn som liker formfulle/litt tykke jenter. Personlig elsker jeg slike jenter og blir utrolig kåt av dem - mye kåtere enn av vanlig "tynne" jenter.

Grunnen til at du ikke kan forestille deg det er fordi tykk er feminint og tynn er maskulint. Jenter tenner på maskulinitet og gutter tenner på femininitet.

Ei tynn jente viser mer maskuline egenskaper enn ei litt tykk jente. Det er derfor alle jenter synes "tynne" jenter er finere enn litt tykke jenter, MEN gutter er motsatt. Gutter liker jenter som er feminine, dvs. formfulle med hofter/pupper/lår.

Selv er jeg superbra trent og vil ha ei kone som har 5 eller 10 kg for mye. Det er så sexy at det halve kunne vært nok :-)

Skrevet

hehe, tro meg. Det finnes MANGE menn som liker formfulle/litt tykke jenter. Personlig elsker jeg slike jenter og blir utrolig kåt av dem - mye kåtere enn av vanlig "tynne" jenter.

Grunnen til at du ikke kan forestille deg det er fordi tykk er feminint og tynn er maskulint. Jenter tenner på maskulinitet og gutter tenner på femininitet.

Ei tynn jente viser mer maskuline egenskaper enn ei litt tykk jente. Det er derfor alle jenter synes "tynne" jenter er finere enn litt tykke jenter, MEN gutter er motsatt. Gutter liker jenter som er feminine, dvs. formfulle med hofter/pupper/lår.

Selv er jeg superbra trent og vil ha ei kone som har 5 eller 10 kg for mye. Det er så sexy at det halve kunne vært nok :-)

Hva mener du med at tynne jenter viser mer maskuline egenskaper? De mest feminine venninnene mine er også de slankeste, men det kan jo være tilfeldig.

Synes dette igjen blir en diskusjon om at "formfulle jenter er feminine og flotte" mens "tynne jenter ikke er det."

Skrevet

Jeg synes at tynne tenåringsjenter er så pene. Ikke først og fremst kroppene, men fjesene. Jeg er en kvinne på 23 år og litt smålubben. Jeg ser alle disse vakre jentene på film og blir så lei meg når jeg ser meg selv i speilet. Seksuelt kan jeg ikke forestille meg at en mann kunne tenke seg å ha seg med meg. Eller, hvis jeg var det eneste alternativet og han var veldig kåt kanskje. Jeg blir sjekka opp ganske ofte og forestiller meg at det er den eneste grunnen. Er det bare jeg som føler det på denne måten?

Jeg tror du er usikker på deg selv, og burde bli glad i deg selv. Dette er helt naturlig og er noe som fint kan jobbes med. Jeg er 100% sikker på at det er MANGE menn som vil tenne på deg. Og som mann liker jeg ikke at du tenker at menn som viser interesse for deg kun gjør det pga av at de er så veldig kåt og du var det eneste alternativet. Vi menn er faktisk ikke alle så desperat som du kanskje tror.

Nei, du er ikke den eneste som syns at alle andre er bedre enn deg... alle mennesker er usikker på seg selv fra tid til annen. Noen er det hele tiden. Jobb med deg selv, det er ikke mye som skal til for å endre den negative måten du snakker med deg selv. Den indre dialogen som alle mennesker har med seg selv er veldig viktig for hvordan vi ser på oss selv. Du mater deg selv med masse unyttige tanker som du ikke har bruk for. Kanskje du kunne kontaktet en psykolog for å få litt hjelp på vei? Du er 23 år, og dersom du bruker litt tid nå, vil du få det bedre resten av livet ditt. Det er vel en god investering?.

At du ofte blir sjekka opp er en bra ting. Ta det som et kompliment at menn finner deg atraktiv. Det er du helt sikker og !

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er bare kvinner som tror man må være syltynne. Leste i VG her om dagen at 2 av 3 men foretrekker kvinner med former framfor tynne kvinner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husk på at pene jenter som oftest har stygge fedre. Når man tenker slik på det, blir det til at man ser litt ned på pene jenter heller enn å se opp til dem.

Hehe, artig påstand. Har selv en vakker mor og ganske.. spesiell far? Ikke den kjekkeste mannen i gata. Endte selv opp ganske bra!

Til ts, jobb med selvfølelsen. Tennåringsbærter er vell og bra, men de ender opp i dine sko til slutt de og med mindre de blir hollywood fruer eller noe. Pynt deg, tren litt og spis sunt. Se positivt på livet, det er rett og slett ikke langt nok til at du kan sitte å savne en tid du har opplevd! :)

Skrevet

Jeg synes at tynne tenåringsjenter er så pene. Ikke først og fremst kroppene, men fjesene. Jeg er en kvinne på 23 år og litt smålubben. Jeg ser alle disse vakre jentene på film og blir så lei meg når jeg ser meg selv i speilet. Seksuelt kan jeg ikke forestille meg at en mann kunne tenke seg å ha seg med meg. Eller, hvis jeg var det eneste alternativet og han var veldig kåt kanskje. Jeg blir sjekka opp ganske ofte og forestiller meg at det er den eneste grunnen. Er det bare jeg som føler det på denne måten?

Hvis du blir sjekket opp ofte fordi du er eneste alternativet så hadde du bodd på en øde øy med bare gutter. De hadde likevel ikke sjekket deg opp hvis de ikke hadde følt noen som helst tenning...

Ikke start noen sultekur for å bli tynn. Det kan gå galt. Start med trening noen ganger i uka og spis sunt. Kroppen føles bedre og det øker selvfølelsen... :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv, jeg synes ei som er overvektig er mindre feminin en ei som er normalvektig(ikke anorektisk). Men problemet er jo at forskjellige folk har forskjellig oppfatning av normalvektig osv. Kanskje er det du kaller formfulle det jeg kaller normalvektig? Uansett synes jeg det er ganske butch med jenter som virkelig hiver seg over mat og aldri får nok og dermed blir overvektige. Er ei i forelesningssalen som plutselig river opp ei svææær matpakke midt i en 45 minutters forelesning og hiver i seg brødskive på brødskive med begge henda. Hun har det jeg vil kalle 10kg for mye og er stereotypen på litt overvektige jenter som jeg finner mindre feminine.

Gjest Deg og meg og vi
Skrevet

Snakk for deg selv, jeg synes ei som er overvektig er mindre feminin en ei som er normalvektig(ikke anorektisk). Men problemet er jo at forskjellige folk har forskjellig oppfatning av normalvektig osv. Kanskje er det du kaller formfulle det jeg kaller normalvektig? Uansett synes jeg det er ganske butch med jenter som virkelig hiver seg over mat og aldri får nok og dermed blir overvektige. Er ei i forelesningssalen som plutselig river opp ei svææær matpakke midt i en 45 minutters forelesning og hiver i seg brødskive på brødskive med begge henda. Hun har det jeg vil kalle 10kg for mye og er stereotypen på litt overvektige jenter som jeg finner mindre feminine.

Ja, hva som blir sett på som "normal" er jo veldig forskjellig. Slev synes jeg BMI er en god pekepinn her. Hvis du har normal BMI er du sannsynligvis ganske normalvektig. Men for eksepel avisene skal jo ha oss til å tro at filmstjerner med en BMI på 18-21 er veldig formfulle og greier å stå i slankepresset uten å gi etter blir for dumt.

Gjest nobilian
Skrevet

Ja, jeg snakker ikke om dette med symmetri. Jeg snakker om maskulint/feminint. Maskulint er det motsatte av feminint i svært mange tilfeller.

Derfor vil det ofte være slik at pene menn og kvinner som får barn ofte får lite pene avkom eller gjennomsnittlig. Ikke spesielt pene. Ofte kan en veldig maskulin mor og en veldig feminin far få langt penere barn enn et "modellpar" som får barn. Tror du Hollywood-par får spesielt pene barn? Nei. Som oftest ikke.

Med mindre du linker litt, og da ikke til bilder av Hollywood-folk, vil jeg mene omtrent alt du har sagt i denne tråden er visvas.

Gjest nobilian
Skrevet

Da kan man jo se ned på disse jentene istedet for å se opp til dem som noen "genetiske vidundere" noe de jo slett ikke er.

Hvorfor i all verden skal man være berettiget til å se ned på noen på grunn av foreldrenes utseende?

Sånt slutta man med da man ble enige om at rasisme er noe åndsinger driver med.

Tvert imot er det helt ok å se ned på noen som har bedritne holdninger, du kan jo gjette i hvilken kategori du hører hjemme..

Skrevet

Det er overraskende få innlegg som er til noen som hjelp for TS her!!! Stort sett en stillingskrig mellom tykk og tynn... :filer:

Gjest nobilian
Skrevet

Det er overraskende få innlegg som er til noen som hjelp for TS her!!! Stort sett en stillingskrig mellom tykk og tynn... :filer:

Tror du egentlig dårlig selvtillit kan bøtes av oss her inne, da? Det er jo det som er TS´ problem, ikke at vi eldes.

Skrevet

Tror du egentlig dårlig selvtillit kan bøtes av oss her inne, da? Det er jo det som er TS´ problem, ikke at vi eldes.

Jeg tror ikke den kan "bøtes" ved hjelp av et par meldinger her inne. Jeg tror det er mulig å gi råd som kan hjelpe litt på selvfølelsen. Jeg tror også at mange meldinger kan virke den andre veien....

Jeg er enig med deg at det er "visvas" det som står om foreldre og barn....

Mange her inne bruker ordet "formfull". Jeg er enig i at kvinner som dette http://www.kk.no/519978/tynne-modeller-blir-forbudt ikke er særlig formfulle. Hvis man ser på følgende stavjenter som Melanie Adams, Jelena Isinbajeva, Cathrine Larsåsen og Allison Stokke...så må jeg si at de er veldig formfulle selv om fettprosenten er lav. Man kan gjerne ha 10 - 15% høyere fettprosent og fortsatt være formfull...spesielt (eller især) hvis det ligger på hofter eller/og bryster. Etter hvert som man gradvis blir større enn det...viskes ofte formene bort igjen. Etter hvert blir man mer "formløs" eller "uformelig".

Er man 23 og føler seg "litt smålubben"...og samtidig får en del tilbud...så har man ingen ting å skamme seg over... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...