Gå til innhold

Tynne, unge jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes at tynne tenåringsjenter er så pene. Ikke først og fremst kroppene, men fjesene. Jeg er en kvinne på 23 år og litt smålubben. Jeg ser alle disse vakre jentene på film og blir så lei meg når jeg ser meg selv i speilet. Seksuelt kan jeg ikke forestille meg at en mann kunne tenke seg å ha seg med meg. Eller, hvis jeg var det eneste alternativet og han var veldig kåt kanskje. Jeg blir sjekka opp ganske ofte og forestiller meg at det er den eneste grunnen. Er det bare jeg som føler det på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke at jeg er siste utvei for en desperat mann hvis jeg blir sjekket opp nei. Kanskje du burde jobbe med selvfølelsen din, og ikke minst slutte å sammenligne deg med tenåringsjenter. Det er tross alt fire år siden du var tenåring.

Skrevet

Men det er så trist. For jeg kan aldri bli tenåring igjen. Jeg kan aldri få tilbake den skjønnheten. Det er ikke det samme med vakre 30-åringer som vakre 16-åringer. Noen superstjerner ser fremdeles pene ut, men de er oversminka. Sukk. Jeg føler meg helt gjennomsnittlig utseendemessig nå, og jeg veit at jeg bare kommer til å bli styggere og styggere som tida går :(

Skrevet

Nei, du blir aldri tenåring igjen. Det er ikke noe du kan gjøre noe med. Så hvorfor ikke fokusere på å utstråle din beste energi i den alderen du er i?

Skrevet

Slapp av, jenter med former kan være veldig sexy, tror du bare trenger å jobbe litt med selvfølelsen din. Du sier jo selv at du blir sjekket opp ofte, tenk litt på det. Tviler sterkt på at dette kun er fordi du skulle være siste utvei en lørdagskveld når dette skjer såpass ofte.

Et eksempel, for min egen del, så elsket jeg blant annet eksens formfulle rumpe. Hun syntes den selv var litt stor, jeg selv var opptatt av å få henne til å kle seg i trange jeans, korte skjørt og trange shorts for å få sett mest mulig av den :lur:

Skrevet

Slapp av, jenter med former kan være veldig sexy, tror du bare trenger å jobbe litt med selvfølelsen din. Du sier jo selv at du blir sjekket opp ofte, tenk litt på det. Tviler sterkt på at dette kun er fordi du skulle være siste utvei en lørdagskveld når dette skjer såpass ofte.

Et eksempel, for min egen del, så elsket jeg blant annet eksens formfulle rumpe. Hun syntes den selv var litt stor, jeg selv var opptatt av å få henne til å kle seg i trange jeans, korte skjørt og trange shorts for å få sett mest mulig av den :lur:

Husk på at pene jenter som oftest har stygge fedre. Når man tenker slik på det, blir det til at man ser litt ned på pene jenter heller enn å se opp til dem.

Skrevet

Husk på at pene jenter som oftest har stygge fedre. Når man tenker slik på det, blir det til at man ser litt ned på pene jenter heller enn å se opp til dem.

WTF? :KLØ:

Kaller du faren min stygg?

Skrevet

WTF? :KLØ:

Kaller du faren min stygg?

Morsomt. :) Men som oftest er det sant. Tenk på det selv, så vil du nok se at det ofte stemmer. Og det motsatte med menn. De har som regel stygge mødre om de anses for å være pene selv.

Skrevet

Tøyser du? Jeg er dessverre ikke så flink på ironi over nettet :sjenert:

Men hvis du ikke gjør det så må jeg si at du har feil hvis jeg tenker på min bekjentskapskrets. Pene jenter har pene, kjekke eller i noen tilfeller gjennomsnittlige fedre. Men det spørs hva du synes er pent. Jeg tenker mer på trekken og tenker på den klassiske skjønnheten. Men det virker som (synes jeg) at mange av de oversinka jentene ikke har så pene fedre. Men det er bare min oppfattelse :)

Skrevet

Morsomt. :) Men som oftest er det sant. Tenk på det selv, så vil du nok se at det ofte stemmer. Og det motsatte med menn. De har som regel stygge mødre om de anses for å være pene selv.

De peneste guttene jeg har kjent har jeg hatt veldig fine venne/flørteforhold til. Men så dukket moren opp og jeg følte meg stygg, selv om jeg var 20 år yngre og helt ok utseendemessig. Hvordan kan du tro at det stemmer? Har du noen eksempler?

Det er visse trekk som er pene på kvinner og isse trekk som er pene på menn. Men mange av de ønskelige trekkene går igjen for begge kjønn. Dessuten er det viktigste (etter min mening) et sunt og symetrisk utseende.

Skrevet

Tøyser du? Jeg er dessverre ikke så flink på ironi over nettet :sjenert:

Men hvis du ikke gjør det så må jeg si at du har feil hvis jeg tenker på min bekjentskapskrets. Pene jenter har pene, kjekke eller i noen tilfeller gjennomsnittlige fedre. Men det spørs hva du synes er pent. Jeg tenker mer på trekken og tenker på den klassiske skjønnheten. Men det virker som (synes jeg) at mange av de oversinka jentene ikke har så pene fedre. Men det er bare min oppfattelse :)

Ja, jeg snakker ikke om dette med symmetri. Jeg snakker om maskulint/feminint. Maskulint er det motsatte av feminint i svært mange tilfeller.

Derfor vil det ofte være slik at pene menn og kvinner som får barn ofte får lite pene avkom eller gjennomsnittlig. Ikke spesielt pene. Ofte kan en veldig maskulin mor og en veldig feminin far få langt penere barn enn et "modellpar" som får barn. Tror du Hollywood-par får spesielt pene barn? Nei. Som oftest ikke.

Skrevet

Ja, jeg snakker ikke om dette med symmetri. Jeg snakker om maskulint/feminint. Maskulint er det motsatte av feminint i svært mange tilfeller.

Derfor vil det ofte være slik at pene menn og kvinner som får barn ofte får lite pene avkom eller gjennomsnittlig. Ikke spesielt pene. Ofte kan en veldig maskulin mor og en veldig feminin far få langt penere barn enn et "modellpar" som får barn. Tror du Hollywood-par får spesielt pene barn? Nei. Som oftest ikke.

Det der er det særeste jeg har hørt....

Synes det som regel er helt motsatt jeg. :klø:

Skrevet

Oppgi dine kilder! Eller bevis på noe slags måte.

Den teorien din synes jeg ikke holder. En feminin mann kan da være pen og en maskulin kvinne. Det går mer på harmonien, hvor tig er plassert og symetri. Det er også mange trekk som er vakkre på både kvinner og menn som: markert kjeve, store høyne, rett nese, store lepper, osv.

Det med hollywood synes jeg egentlig ikke stemmer heller. Det finnes sikkert eksempler (eller jeg er usikker på det også), men det er nok untaket, ikke regelen.

Skrevet

Det hjelper vel neppe ts uansett å tenke på om faren hennes er pen/stygg når hun blir sjekket opp.

Skrevet

Det hjelper vel neppe ts uansett å tenke på om faren hennes er pen/stygg når hun blir sjekket opp.

Det er vel ikke faren hennes som er pen/stygg, men de såkalte pene jentene hun snakker om. Jeg har selv tenkt tanken, og synes du ikke selv det er litt ekkelt å tenke på at f.eks. mora til Brad Pitt for eksempel ikke er særlig attraktiv (jeg vet ikke om hun er det eller ikke, har ikke sette henne)? Da settes det jo hele i et perspektiv. Noen ganger kan det være direkte frastøtende å tenke på hva slags utseende foreldrene har.

Skrevet

Det er vel ikke faren hennes som er pen/stygg, men de såkalte pene jentene hun snakker om. Jeg har selv tenkt tanken, og synes du ikke selv det er litt ekkelt å tenke på at f.eks. mora til Brad Pitt for eksempel ikke er særlig attraktiv (jeg vet ikke om hun er det eller ikke, har ikke sette henne)? Da settes det jo hele i et perspektiv. Noen ganger kan det være direkte frastøtende å tenke på hva slags utseende foreldrene har.

Jeg tror du falt litt av. Fikk med meg hva ts ville. Så kom det en og sa "husk på at pene jenter ofte har stygge fedre" det jeg lurer på er hvordan i alle dager det skal hjelpe henne?

Skrevet

Jeg tror du falt litt av. Fikk med meg hva ts ville. Så kom det en og sa "husk på at pene jenter ofte har stygge fedre" det jeg lurer på er hvordan i alle dager det skal hjelpe henne?

Da kan man jo se ned på disse jentene istedet for å se opp til dem som noen "genetiske vidundere" noe de jo slett ikke er.

Skrevet

Da kan man jo se ned på disse jentene istedet for å se opp til dem som noen "genetiske vidundere" noe de jo slett ikke er.

Å se ned på andre er en dårlig og ussel metode for å prøve å få bedre selvtillit.

Ts, du bør heller jobbe med ditt eget selvbilde.

23 år blir sett på som en ganske "perfekt" alder, og jeg tror nok du er mye penere enn du selv tror (vi selv er våre verste kritikere, vet du).

Tror de aller fleste menn heller vil ha en formfull jente i 20-årene enn en av disse tynne småripsene ;)

Så rett deg opp i ryggen, smil, og ta imot komplimentene og tilnærmelsene du får fra andre med stolthet!

Du sier jo at du blir sjekka opp ganske ofte?

Det er rimelig tvilsomt at noen ser på deg som noen "siste utvei" :P

Skrevet

Å se ned på andre er en dårlig og ussel metode for å prøve å få bedre selvtillit.

Ts, du bør heller jobbe med ditt eget selvbilde.

23 år blir sett på som en ganske "perfekt" alder, og jeg tror nok du er mye penere enn du selv tror (vi selv er våre verste kritikere, vet du).

Tror de aller fleste menn heller vil ha en formfull jente i 20-årene enn en av disse tynne småripsene ;)

Så rett deg opp i ryggen, smil, og ta imot komplimentene og tilnærmelsene du får fra andre med stolthet!

Du sier jo at du blir sjekka opp ganske ofte?

Det er rimelig tvilsomt at noen ser på deg som noen "siste utvei" :P

Takk :sukk:

Skal prøve å være fornøyd med det jeg har

Skrevet

Heh, jeg er helt uenig. Selvsagt fins det pene 16-åringer, men jeg synes flertallet ser litt runde/glatte/intetsigende ut. Synes kvinner i tredve/førtiårene ofte er mye penere, trekkene er mer markerte, utstrålingen er en annen.

Og det mener jeg faktisk, det er ikke noe jeg sier fordi det er politisk korrekt.

(Skulle bare ønske kjøttet fortsatt hang litt bedre fast på skjelettet, men jeg har nok enda noen år før noen oppdager det

:fnise: )

Jeg har aldri vært superpen, helt vanlig vil jeg tro, men har aldri vært så populær som nå. Har en hel skare av 5-10 år yngre beundrere. Helt sykt! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...