Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Provoser det hvis det står anonym bruker under innlegg Jeg sinnes det noen ganger for da sier det meg noe om noen har tenkt til å verre negativ.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Bare om de velger være anonyme for å være frekke i kjeften.
Miss Puddel Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 til en viss grad, man kan gjerne tillate seg å strekke meningene litt lenger enn man ville våget om man ikke er anonym, og det vet vel de fleste av oss...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 (endret) I de fleste tilfeller er det ganske feigt å poste som anonym. Men funksjonen kan være grei i enkelte tilfeller der man av personhensyn bør være anonym. Men jeg gidder ikke å la meg provosere av det. Endret 19. april 2010 av Belle Gunnes
LetThemEatCake Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Jag skiter i vilket faktiskt. Jag går ju inte direkt in och kollar på användarnas profiler ändå, så då kan de lika gärna vara anonyma. Men fegt tycker jag att det är, men det är inte mitt problem.
Gjest Psiv Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Det er jo noen temaer som er ganske ømfindtlige eller pinlige, f.eks helse- eller sexspørsmål; da vil man kanskje gjerne være anonym. Eller hvis man er redd for at noen man kjenner greier å legge to og to sammen og skjønne hvem man er - det er mange som ikke liker at bekjente "snoker" på ens profiler på nettet, særlig hvis man deler personlige ting for å få råd.. Man føler seg jo litt friere når man kan være sitt "nett-alter ego" i fred; man trenger ikke å ville være frekk eller ekkel for å synes det er greit å kunne skjule hvem man er. Men jeg har ingenting til overs for de som deltar i lange diskusjoner og skriver provoserende innlegg som anonyme - det blir bare feigt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå