Gå til innhold

Kanebo Shampoo & Balsam

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har noen her inne prøvd disse? De kommer i store hvite flasker a 300 ml. og koster ca 125 kroner pr. stk.

Milla12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde for et par år siden, noe med silk-ett-eller-annet som liksom skulle gjøre håret mykt... ha ha. dette funka overhodet ikke for meg. (jeg har tjukt og grovt halvkrøllete hår). ærlig talt synes jeg supermarkedshampoo er bedre enn det kaneboshampoo og balsam var, så jeg endte opp med å kaste bort masse penger, siden jeg bare brukte greiene to ganger, fordi det gjorde håret mitt helt umulig.

MEN håret mitt er vanskelig, så jeg kan ikke si at det ikke virker bra for andre.

etter masse prøving og feiling er dette mine favoritter:

redken

kerastase

shiseido

joico

og dax vegetable oil shampoo for å få håret skikkeklig grundig reint hver 3. hårvask omtrent. (denne kjøper jeg i sverige eller danmark til mellom 1/2 og 1/3 av norsk pris).

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanebo Silkhair Shampoo virkar fint for meg - blir så reint og fint hår atte icon_wink.gif

Balsamen har eg ikkje prøvd.

-- Svein

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker shampoo & balsam for farget hår fra Kanebo og jeg synes de er kjempedeilige.

Milla12

Skrevet

Det kommer helt an på hva slags hårtype man har - jeg har langt og veldig tykt hår, og har funnet ut at Kerastase er den som passer meg best.

12

Skrevet

Har heller aldri prøvd Kanebo sine hårprodukter.

Bruker selv Kerastase Bain Satin.

Den er veldig bra på mitt hår som er ganske fint, og gjerne "flyr" i alle retninger om jeg ikke bruker "riktig" shampo.12

• 2 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanebo produkter generelt er knall-gode.

Skrevet
Kanebo produkter generelt er knall-gode.

Shampo og balsam fra Kanebo (silkhair) er elendig. Billigshampo som koster pga merkenavnet.

Skrevet

Shampo og balsam fra Kanebo (silkhair) er elendig. Billigshampo som koster pga merkenavnet.

jepp. som jeg skrev ovenfor dengang jeg het villen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...