Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei. Nå er det snart 7 uker siden jeg hadde ma med utskrapning. Legene sa da at det ville gå mellom 4-6 uker (ca) før mensen kom tilbake, men har fortsatt ikke komt tilbake. Lurer på å gå til lege, men er det noe de kan gjøre for at systemet mitt skal fungere igjen? noen som har opplevd noe lignende? Har så lyst å bli gravid igjen snart!!
Rosebud Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Da jeg hadde en MA i uke 14 fikk jeg mensen etter over 2 måneder (8-9 uker). Har hørt at det kan være avhengig av hvor langt på vei du var... Tror det må gå litt lenger tid før det er noe for leger å gjøre for å få systemet igang igjen. Du må nok bare ta tiden til hjelp. Er du bekymret er det selvsagt ingenting i veien for å ta en liten sjekk hos legen likevel, selv om det ikke er mye de kan gjøre. Lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 hei, takk for svar jeg får vel bare ta tiden til hjelp, men skal til lege om to uker for en samtale. har hatt brunlig utflod litt til og fra i over en uke nå, så håpte TR skulle komme, men virker ikke sånn :/ Har tatt grav.test som var neg. for en uke siden, så regner med at hormonene er ute av kroppen. blir bare så utålmodig når man går rundt og venter...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå