Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Se gjerne www.morgan.com Liker dere klærne? Og for dere som har vært i butikkene, hva mener dere? Positivt - negativt.
Vianne Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Ser ikke så mye klær der. Har du en annen adresse, kanskje?
Kame Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 http://www.morgandetoi.com/ Var nok denne gjesten mente. Jeg liker klærne godt, men min nåværende kroppsform (og størrelse) kler dem ikke... (Men jeg har en dritstilig svart halterneck-topp med stener på som bare veeeeeenter på at jeg skal ta av meg endel kilo!)
Morgan Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 PUHHHHH!!!! Nå begynte jeg pinadø å lure!? Har nok med å ha en bil,en gitar,en Rom-flaske fra Jamaica og en viss ensom cowboy hengende ved meg..... (Hm....men hvor er disse klærne da?)
Melony Skrevet 16. september 2003 #5 Skrevet 16. september 2003 Jeg synes de har mye kult, men materialene er så ekle! En dag jeg var innom så jeg en kjempefet tykk vintergenser. Gikk ut i fra at det var ull, men neida, 100% akryl. Blæk. Det er ikke en genser for 800 kr verdt!!!!
Redhead Skrevet 16. september 2003 #6 Skrevet 16. september 2003 Jeg synes de har mye kult, men materialene er så ekle! En dag jeg var innom så jeg en kjempefet tykk vintergenser. Gikk ut i fra at det var ull, men neida, 100% akryl. Blæk. Det er ikke en genser for 800 kr verdt!!!!
Mette Skrevet 16. september 2003 #7 Skrevet 16. september 2003 Det var jo fine klær, men ikke noe for min kropp
Tusseline Skrevet 16. september 2003 #8 Skrevet 16. september 2003 Jeg har ei venninne som har en superqul jeans fra Morgan. Kjøpt i London, og er råstilig på. Har forøvrig aldri vært i en Morgan butikk. Hvor finnes de egentlig i Norge?
Kame Skrevet 16. september 2003 #10 Skrevet 16. september 2003 Morgan finnes iallefall i Akersgata (forbi Steffens og AkersMic), og så minnes jeg at det var en butikk i Hegdehaugsveien? (men det er lenge siden jeg var der, så den kan godt ha flytta og eller stengt) Og nederst på Karl Johan? (Eller er det øverst? Nærmest OsloS) Savner Oslo, jeg! De ilturene jeg har når jeg er der nede "i andre ærend" holder ikke! :cry:
Arwen Skrevet 16. september 2003 #11 Skrevet 16. september 2003 Jeg synes det er så dumt at det alltid står Morgan på klærne. Litt for voldsomt for meg..
Junebug Skrevet 17. september 2003 #13 Skrevet 17. september 2003 Jeg kjøpte en ullgenser på Morgan i fjor vinter som jeg er veldig fornøyd med. Men generelt synes jeg kvaliteten og stoffene er dårlig og at Morgan-klærne ikke er verdt prisen. Morgan finner du i Akersgt, Hegdehaugsvn og nederst i Karl Johan (like ved Oslo S)
Arwen Skrevet 17. september 2003 #14 Skrevet 17. september 2003 ...og nederst i Karl Johan (like ved Oslo S) Den ble lagt ned for en god stund siden, er herrebutikk der nå (Manto)
Bradshaw Skrevet 18. september 2003 #15 Skrevet 18. september 2003 Jeg synes morgan har masse klær som gir skikkelig fjortissassosiasjoner, den var bra før, men synker dypere og dypere. Men har blinkskudd innimellom, for all del!
Gjest Tristessa Skrevet 18. september 2003 #16 Skrevet 18. september 2003 Uha! For fjortis eller noe tilsvarende for meg, og jeg har en følelse av at snittet på de klærne er som på Mango - de dolker oss små i ryggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå