hjertex5 Skrevet 19. april 2010 #1 Del Skrevet 19. april 2010 Kan jeg ha hvite liljer som brudebukett, når kjolen min er i ivory? Skoene er heller ikke helt hvite. Har ikke fått kjolen ennå, men kjøpte sko her om dagen....håper de passer til kjolen?! Eller blir det for mye forskjellig hvit-toner med hvite liljer i tillegg????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleLovely Skrevet 19. april 2010 #2 Del Skrevet 19. april 2010 hvite liljer med ivory kjole høres kjempevakkert ut! Å matche blomster nøyaktig med kjolefargen blir vel litt ekstremt.. og kjedelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamira Skrevet 19. april 2010 #3 Del Skrevet 19. april 2010 Helt enig. Tror det blir veldig nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertex5 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. april 2010 SÅ BRA DA !!! men angående skoa.....ble jeg litt usikker. Så ei som hadde åpne gullsko til kjolen, og syntes det var så fint. Hvilken farge på skoa skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LimaLama Skrevet 19. april 2010 #5 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg synes det er nydelig med hvitt - crem - gull. Det blir vakkert, rolig og elegant. Får en varm fremtoning. Hvis det er balansert på en god måte, og det er det sikkert hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippelipp Skrevet 20. april 2010 #6 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg er for brudesko med farge! Mine er blå. Jeg har skrevet det i ca fire sko-tåder nå, så intet er nytt under solen, men for å si det igjen: Jeg er FOR brudesko med farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBill Skrevet 20. april 2010 #7 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg er også veldig for sko med farge. Har ett par knall orange peeptoe pumps, men nå har jeg funnet enda ett par pumps som er knall rosa. Så trur jeg må skifte sko underveis ;-) Tenkte også å prøve å finne ett par ballerina sko til utpå kvelden da bena trenger litt hvile. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleLovely Skrevet 21. april 2010 #8 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg skulle egentlig ha blå sko, men fant ikke noen som var akkurat som jeg ville ha. Så nå har jeg mammasydd knelang kjole i ivory, og gullsko fra Chr Louboutin:) Storfornøyd! Gull og varme hvitfarger er kjempefint syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå