Gjest Serena Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Veldig fornøyd med JMO zinc and sage shampoo + Neroli balsamn + JMO deep Scalpe Follicle Treatment. Jeg trenger JMO hårkur. Hodebunnen min flasser og klør uten bruk av de nevnte produktene. Håret mitt er forresten veldig tørt, men sinz and sage shampooen funker bedre for håret enn evening primerose shampooen som er for tørt hår. Hvilken kur skal jeg velge? Eller egentlig lurer je gpå hvilke kurer det er å velge mellom? Er det andre nettsider enn Feelunique som selger JMO billig?
~Maja~ Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 (endret) På love lula har de. Ser det er 10 kr i forskjell på zinc & sage shampooen, men på love lula må du jo betale frakt. Så feelunique blir vel billigere uansett? Men det ser ut som love lula har litt mer utvalg gjerne. :klø: Altså, den er 10 kr billigere på love lula, men i tillegg må du betale 4,95 pund i frakt. Ellers ingen råd til deg. Skal prøve zinc & sage selv jeg. Endret 21. april 2010 av ~Maja~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå