Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hørt om Jock Sturges, David Hamilton, and Sally Mann? De er photografer som driver å tar bilder av nakne barn. Sally Mann har til og med tatt bilder av sine egne barn naken. Hvorfor slipper de unna? Er det virkelig slik at man bare kan kalle det kunst så kan ikke politiet røre dem? Synes det er helt sykt. Og hvorfor skulle barn stille opp på noe sånt "frivillig" og hvorfor tilater foreldrene det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Er man et troll fordi man spør et spørsmål?
Kråkesaks Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 De slipper vel unna fordi nakenhet i seg selv ikke er noe galt.
Shade Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg har "naken"bilder av mine barn, ser ikke noe problem med det
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Men hvorfor barn? Hvorfor holder ikke de fotografene seg til voksne? Og hvorfor tilater foreldrene det? Man kan jo begynne å lure på motiv. Verste er at de slipper unna med å bare kalle det kunst.
Shade Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Hva er det de slipper unna og nøyaktig hva er det de gjør som er gale?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Jeg har "naken"bilder av mine barn, ser ikke noe problem med det Men du har dem nok hjemme? Og barna er vel ikke så store heller. Men disse fotografene tar jo bilder av andres barn på både 10-åringer og sikkert opp mot 15 og selger det i tilegg.
Inx Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Det er verre med alle disse barna som tar bilder av seg selv og legger ut på nettet! De blir både offer og overgriper - STRAFF DEM DOBBELT SÅ HARDT!
MarilynM Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Det er mye svinerier ute og går ja! Jeg kjenner noen som er til stede når ungene dems bader! Og disse barna er 6 og 8 år!! Har hørt rykter om at de vasker håret på den yngste også!! Men det vet jeg ikke om jeg tør å tro på egentlig.. Grusomt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå