Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Det er en ting man ikke kødder med og det er brudekjoler. Har bestillt kjole fra Kina og betalt hele beløpet på 5600 kroner. I dag fikk jeg mail fra selger at det hadde skjedd noe med kjolen og at den måtte syes på nytt, og at den ville ikke bli klart til jeg gifter meg i august. Rett etter så ringer det en fra politiet som forteller meg at mange damer har blitt lurt av henne. Så da reiser jeg til bergen sammen med min kjære å henter en kjole der. Hele dagen i dag er gått med på politistasjonen. Pengene ser jeg ikke noe til. Jeg betalte 1 depositumet på 40 % av summen, så fikk jeg vite at jeg skulle betale resten , noe jeg har gjort, da kjolen skullee sendes i går. Først i mailen skylte hun på asken..... så skylte hun på skredderen, så skuylte hun på at hun hadde byttet levrandør, men kunne ikke garantere at jeg hadde kjolen til august
Gjest Sommerjenta* Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Åh.. så utrolig leit. har ikke ord! Håper virkelig du finner deg en annen kjole som du greier å kose deg i på den store dagen likevel.
Barcelone Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hvem bestilte du kjole fra? Så ingen andre går i fella!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Hun er sperret inne av politiet. Så derfor kan ingen andre gå i fella, men det jeg kan si at det var en dame i fra rogaland, norsk.
LimaLama Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Så grusomt! Huff og æsj for sånne mennesker! Alle varme tanker til deg!
Gjest padawan Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 kan tenke meg at det er en kjip opplevelse men det viser at en ikke må finne på å overføre penger til ukjente på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå