Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg vil gjerne føle meg litt fin når jeg sover sammen med kjæresten. Ikke bare truse og singlet liksom.. Alle klærne tas av uansett da :gjeiper: Men vil uansett føle meg fin. Ikke FOR stæsjer heller, bare litt enkelt, søtt og sexy nattøy? Hvor finner jeg dette tro? Tips tas imot med stor takk. Både nettbutikker og vanlige butikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 19. april 2010 #2 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg fant en nydelig nattkjole på lindex! Jeg lette etter akkurat det samme. Nesten alt nattøy som ser bra ut er jo grusomt å ligge i... Men lindex har altså ofte mye fint! Ellers anbefaler jeg disse sidene: Her Her Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #3 Del Skrevet 19. april 2010 Flott! Da skal jeg sjekke ut Lindex. Synes igrunn det var mye dilldall på de linkene også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 21. april 2010 #4 Del Skrevet 21. april 2010 Figleaves har bra utvalg: http://www.figleaves.com/ Trykk på nightwear så får du alt fra slinky blondegreier til trauste pysjer. Chemises er korte nattkjoleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå