Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei! Jeg er i et nokså nytt forhold. Vært sammen i snart to måneder, vil jeg tro. Begge er utrolig forelsket og trives i hverandres selskap. Vi er voksne mennesker, der den ene parten har små barn å ta hensyn til noen dager i uken(50/50 fordeling med eksen) I tildigere forhold har jeg gått i den klassiske fellen. Man tilbringer mye tid alene bare oss to, ser film, spiser god mat og koser masse. Men jeg begynner så smått å føle på at ting blir i et fast mønser. Altså en vane. Det vil jeg så absolutt ikke. Jeg er klar for nye ting. Treffe familie og venner, gjøre andre ting. Vi har vært på et par weekender, og planlegger tur til sommeren sammen. Så noe har vi gjort, men jeg er altså rastløs. Redd for å bli en feit foran tv'n. Er det jeg som stresser, eller er det normalt å gjøre andre ting enn kosekvelder foran tv med god mat til når det er gått så lenge som to måneder? Når er det ok å treffe famile og venner, og har noen tips til aktiviteter vi kan gjøre på ettermiddager etter lange dager på jobb? Vi er begge glade i å trene, friluft og det som er.
Fluffe Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 2månder bare. ikke stress. man finner på ting etterhvert. er vell strengt talt bare å besøke venner når du føler for det
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Mulig jeg ikke må stresse, men jeg kjenner litt på at jeg kjeder meg. Og er redd han gjør det samme også. Vi ser hverandre nokså ofte da, så kanskje ting ser litt annerledes ut.. Flere ganger i uken, nokså ofte.. Mulig det er litt for ofte? Savner ham sånn også..
annemette Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Mulig jeg ikke må stresse, men jeg kjenner litt på at jeg kjeder meg. Og er redd han gjør det samme også. Vi ser hverandre nokså ofte da, så kanskje ting ser litt annerledes ut.. Flere ganger i uken, nokså ofte.. Mulig det er litt for ofte? Savner ham sånn også.. Jeg sitter i samme situasjon, så jeg håper noen kan komme med gode tips til oss? :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Dytter litt på denne. Håper noen kommer opp med noen kreative svar
Havbris Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Nå er det jo virkelig tid for å komme seg ut etter en kald vinter inne. Finn dere en fast rute på en tursti etc og hiv dere ut på kveldsturer. Det er fantastisk å se hvordan naturen langs samme ruta forandrer seg fra dag til dag nå, nye vekster, blomster, farger og lukter. Det å gjøre noe sammen utenfor leiligheten/huset er fin inspirasjon til det meste. Dessuten TS, du kan jo finne på ting på egen hånd også, dyrke en hobby, treffe venner, familie etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå