Gå til innhold

Kommer jeg meg til London på fredag?

Kommer jeg meg til London på fredag?  

7 stemmer

1. 1. Kommer jeg meg til London på fredag?

• Ja
      2
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Squill
Skrevet

Jeg skal til London på fredag! Det er i hvert fall planen... :tristbla: Men forsvinner shopping, musikaler og big ben i askehavet? Har vulkanen sluttet å spy ut aske på fredag, eller må jeg bli hjemme? Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Tyskland på fredag. Det blir vel med å kjøre tenker jeg. :lol: Ikke så veldig optimistisk på hverken dine er mine vegne egentlig. :fnise:

Gjest Squill
Skrevet

Uff, det ser mørkt ut for oss begge :sukk: Hvor lang tid beregner du på å kjøre til Tyskland, Belle?

Hva er alternativ rute til London? Robåt? :fnise: Og hva hvis jeg kan reise på fredag, men ikke kommer meg tilbake igjen?

Skrevet

Uff, det ser mørkt ut for oss begge :sukk: Hvor lang tid beregner du på å kjøre til Tyskland, Belle?

Hva er alternativ rute til London? Robåt? :fnise: Og hva hvis jeg kan reise på fredag, men ikke kommer meg tilbake igjen?

Vi beregner 5 timer til Kristiansand (bor på Vestlandet), 3,5 time med ferjen til Hirtshals og 5 nye timer til Hamburg. :dåne: Men vi har tre mannfolk som skal springe maraton. Hadde ikke gjort det dersom det kun var en fornøyelsestur tror jeg.

:fnise: Robåt høres jo fint ut. Du kan jo evt. kjøre til Frankrike og ta tunnellen under kanalen? :ler:

Merkelig nok ser jeg ikke så veldig mørkt på det å få noen dagers ekstra ferietur. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...