sebra Skrevet 1. juni 2010 #21 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg får dårlig samvittighet når jeg kaster sneiper på bakken. Men jeg orker ikke gå rundt og ha masse sneiper i røykpakka, for det stinker. Synes Oslo kommune burde sette opp flere søpplekasser som har aksebeger og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #22 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er Oslo kommunes feil at du er en idiot. Jeg har for øvrig aldri dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 1. juni 2010 #23 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er Oslo kommunes feil at du er en idiot. Jeg har for øvrig aldri dårlig samvittighet. øh hva faen var det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #24 Del Skrevet 1. juni 2010 For at jeg ikke har mulighet til å betalte tilbake til mamma alle de tusen jeg har lånt av henne på bare et par måneder :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 7. juni 2010 #25 Del Skrevet 7. juni 2010 For alle flyreisene eg har vore på det siste halve året! Fant ut på Grønn hverdag at jeg har 14 tonn karbondioksid på samvitet! >Gulp< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 9. august 2010 #26 Del Skrevet 9. august 2010 Får lett dårlig samvittighet om jeg må ta plastikkpose i butikken, når jeg kjøper noe med unormalt mye embalasje, om jeg kjøper noe som er testet på dyr (noe som skjer en gang i året) og når jeg bruker for mye vann eller kjøper ikke økologiske produkter. Urgh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 9. august 2010 #27 Del Skrevet 9. august 2010 heg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke sorterer absolutt all søppel. Dessuten får jeg dårlig sanvittighet når hovedsikringa går mens jeg vasker klær, støvsuger, trakter kaffe og hører på radio..! Ellers har jeg også mye dårlig samvittighet angående maten, men det er som andre har sagt av dyrevernhensyn, og ikke av miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 13. august 2010 #28 Del Skrevet 13. august 2010 Jæj har dårli samvittihet når jæ allti har på alle lysa i huse når jæj ær alene jemme. Men de ær fordi jæj ær redd. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 13. august 2010 #29 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har dårlig samvittighet for at jeg kjører bil. Hadde ikke busstilbudet vært altfor dårlig så hadde jeg revurdert bilbruken. Jeg liker å ta laaaange dusjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå