Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg er i et godt etablert forhold og vi har barn sammens. Vi har begge et ønske om å eksperimentere seksuellt, da med å ha sex med et annet par. Problemet er at selv om jeg fantaserer om dette så er jeg også ganske så sjalu av meg, og er redd for konsekvensene i etterkant. Vi har et supert sexliv sammens, og mangler på den måten ingenting. Jeg er fullstendig klar over at det er for sent å angre etterpå.. Har dere noe erfaring?
Gjest MikeWaters Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Jeg er i et godt etablert forhold og vi har barn sammens. Vi har begge et ønske om å eksperimentere seksuellt, da med å ha sex med et annet par. Problemet er at selv om jeg fantaserer om dette så er jeg også ganske så sjalu av meg, og er redd for konsekvensene i etterkant. Vi har et supert sexliv sammens, og mangler på den måten ingenting. Jeg er fullstendig klar over at det er for sent å angre etterpå.. Har dere noe erfaring? Har en del erfaring ja, men jeg er ikke av den sjalu typen, ei heller er min samboer. Det er lov å være litt sjalu, noen ganger kan det også være godt å kjenne hvor hjertet ligger for å si det litt flåsete. Det er viktig at dere stoler på hverandre og lager regler for hva som er lov og ikke lov. Det er lov å snakke om hvordan man opplevere det, og det er ALDRI for sent å snu. Den som vil slutte bestemmer at nå er det slutt, slik må det være. Prøv dere forsiktig frem, begynn med sex i samme rom som et annet par, eller f.eks soft-swinging. Er det en av dere som ikke syntes det var flott og fint, så må dere i tenkeboksen og snakkebobla igjen. Lykke til For oss har det vært et friskt pust, og vi er veldig for denne måten å skape litt ekstra kick i hverdagen, men dere må være en enhet som beveger dere i samme retning. Det nytter ikke å være 99% ærlig og åpen når det gjelder slike ting.
ParForFlere Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg er i et godt etablert forhold og vi har barn sammens. Vi har begge et ønske om å eksperimentere seksuellt, da med å ha sex med et annet par. Problemet er at selv om jeg fantaserer om dette så er jeg også ganske så sjalu av meg, og er redd for konsekvensene i etterkant. Vi har et supert sexliv sammens, og mangler på den måten ingenting. Jeg er fullstendig klar over at det er for sent å angre etterpå.. Har dere noe erfaring? Har ikke det, men jobber med saken her også. Vi har mer problemer med å finne riktig par. De skal helst være attraktiv og uattraktiv på samme gang, begge to og samtidig som det skal gå begge veier. Men som Mike over skriver så trur jeg også det er greit å begynne i det lille. Hva med at bare kose seg med hverandre til å begynne med? Det er iallefall slik vi har tenkt det... Lykke til!
Gjest MikeWaters Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 (endret) Har ikke det, men jobber med saken her også. Vi har mer problemer med å finne riktig par. De skal helst være attraktiv og uattraktiv på samme gang, begge to og samtidig som det skal gå begge veier. Men som Mike over skriver så trur jeg også det er greit å begynne i det lille. Hva med at bare kose seg med hverandre til å begynne med? Det er iallefall slik vi har tenkt det... Lykke til! Hehe, de skal være attraktive, men ikke så attraktive at det blir skummelt Å finne riktig par er en vanskelig, men også morsom prosess. Det er tross alt 4 forskjellige mennesker som skal ha en viss kjemi, så det sier seg selv at det kan bli vrient. Så lenge søket oppleves som pirrende og gøy så er det jo bare fryd og gammen. Vi brukte 1 år på å bli trygg og fortrolig nok med det første paret vi traff på nett. Hvilken "søkemotor" bruker dere? Endret 21. april 2010 av MikeWaters
Delilah :-) Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Det er mange som har fått forholdet sitt ødelagt i etterkant, fordi de prøvde seg på noe de ikke var klare for. Du høres ikke ut som om du er klar, og da bør du ikke prøve. Du virker å være veldig usikker og i tvil, og jeg er sikker på at du ikke vil ta sjansen når du ikke er 100 % sikker på din reaksjon.
Charlie28 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Hm.. jeg er veldig skeptisk til sånn.. Kjenner noen som hadde trekant. Det var et par + en fyr til.. Det ente opp med at dama ble forelska i han "nye fyren", men han ville ikke ha henne, så det ble ganske så mye stress rundt det. Dersom du har lett for å bli sjalu, så vet jeg ikke hvor smart det er. Du kan jo risikere at det oppstår følelser... SÅ skal dere prøve dere på det må dere være klar til å ta følgene. (Jeg er sammen med han som var den tredjeparten (før meg).. så ikke erfaring.. vet bare at DET ble drit utav det..) :|
Gjest Wolmi Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Trekant eller par-swingers gir fantastisk spennende opplevelser for et par, men det er ikke noe et par skal gi seg uti når forholdet er shaky eller f eks etter å ha vært sammen i 3 uker. Forholdet må være sterkt og tillitsfullt, paret må være veldig glad i hverandre, og de må prate i gjennom det i en del tid før man hiver seg uti. Da blir det en suksess, og huset damper av sex i mange uker etter hver gang. Anbefales!
Yogamann Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Det kan være bedre å prøve det i utlandet med noen mennesker man aldri vil se igjen. Det virker også som det oftere er der det bare er en som utfolder seg, mens den andre, gjerne mannen, ser på at det skjærer seg. Det finnes gode engelskspråklige forum for swingere hvor du kan diskutere inngående om hvordan det er lurt å gå frem og hvorvidt dere egentlig er klare for dette. Kanskje er det best å vente. Hva med å teste sex i samme rom som andre mennesker først. Soft swing.
Gjest MikeWaters Skrevet 24. april 2010 #9 Skrevet 24. april 2010 Trekant eller par-swingers gir fantastisk spennende opplevelser for et par, men det er ikke noe et par skal gi seg uti når forholdet er shaky eller f eks etter å ha vært sammen i 3 uker. Forholdet må være sterkt og tillitsfullt, paret må være veldig glad i hverandre, og de må prate i gjennom det i en del tid før man hiver seg uti. Da blir det en suksess, og huset damper av sex i mange uker etter hver gang. Anbefales! Kan skrive under på den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå