Gå til innhold

var på konsert med en venninne men hun ditsja meg til fordel for og flørte med gutter

Anbefalte innlegg

Gjest angelica
Skrevet

I helgen var jeg på to konserter med en venninne. Hun hadde kjøpt biletter og spurte om Jeg ville bli med for lenge siden, Jeg sa jo ja for var jo bra band som jeg liker som skulle spille.

Fredag hadde vi det kjempe gøy. Vorset hos henne og dro ned og dansa, sang med og koste oss. Jeg orket ikke ut etterpå og dro derfor hjem selv om hun ville ut. Tror og hun dro ut en liten tur, men dro tidelig hjem.

lørdag ble vi enige om å møte direkte på konserten fordi jeg var invitert på annen fest sammen med kjærsten min først. Dro så nedover i 22 tiden. møtte henne og hun var såååå glad for og se meg. snakket litt med meg og vi gikk og fant oss en plass på konsertgulvet. Der begynte hun og flørte med alle gutta som sto rundt henne. Hun er singel så hun har jo lov til det igrunn. Men når jeg prøvde og få kontakt så overså hun meg fullstendig. Hun ble og med han ene lenger frem og inviterte ikke akkurat meg med, men ville jo ikke bli stående alene så jeg fulgte etter fremover mot scenen. Der var det veldig tengsel og folk dytta og presset. trivdes ikke slik veldig der jeg ble stående alene bak henne og han som drev og klådde på kverandre. Han gikk etterhvert fra henne og da tenkte jeg at jeg skulle gå frem mot henne men da fikk jeg rask beskjed om at han kom tilbake og ville stå bak henne. Jeg svarte ja men da flytter jeg når han kommer tilbake da. Det gjorde han etterhvert og da trakk jeg meg tilbake og gikk et stykke lenger bakover. ble stående der alene lenge. Før hun gikk forbi meg og sa to ord til meg før hun stakk igjen. Etter hvert så jeg og hun råklina med en annen og flørta med enda en annen fyr. Jeg prøvde noen få ganger og få kontakt men hun gikk bare rett fori eller overså meg. Etterhvert ble jeg lei og gikk. I det jeg skulle hente jakka mi sente hun meg en melding og spurte hvor jeg var, Svarte jeg haddde sett henne flere ganger og prøvd og få kontakt men hun bare gikk rett forbi så nå gikk jeg.

Da sente hun flere meldinger som jeg ikke svarte på. Jeg dro og møtte kjæresten min som var ute på byen. var sikkelig lei meg faktisk. Skuffa og, får ikke særlig lyst og gå på konserter med henne i fremtiden.

Når jeg var singel og gikk ut med venninner så gjorde jeg aldri det samme selv om jeg kansje tiltider flørtet med gutter så involverte jeg iallefall min venninne og snakket med henne og.

Daget etter fikk jeg vite hun hadde gått ut med noen av de fra konserten og blitt med han ene på hotellet og sovet/Hatt sex med han. Jeg har prøvd og si til henne at hun kansje burde heller lete etter noe seriøst (vet hun vil ha kjæreste) og at hun ikke finnet det på denne måten men det hører hun ikke på. Jeg dømmer henne ikke men jeg synes bare hun burde når hun inviterer meg med på noe vie meg like mye oppmerksomhet som fulle menn som bare vil ha en ons av henne liksom?

Mange mener sikkert jeg reagerer barnslig eller at jeg iallefall overeagerer en jeg kunne og likt og fått litt inspill på hvordan folk tolker dette? hvorfor var hun slik mot meg?

han ikke tatt det helt opp med henne men vurderer det sterkt. Vil jo ikke miste henne som en venninne heller.

Dette ble litt rotete men håper noen gidder lese og komme med innspill

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hva er problemet ? At du "måtte stå alene lenge"? Hun er fri som fuglen og kan jo ha det morsomt. Hvorfor skal det ha noe med deg å gjøre? Var hun full som en dupp som ble litt fraværende og bare hang med han fyren?

Hvorfor forteller du henne hva hun burde gjøre ? Det værste jeg vet er venninner som kommer og skal riste fingeren til meg og fortelle meg slikt som om jeg er 10 år gammel. Det er hun sannsynligvis ikke. Fordi det er noe DU ikke kunne funnet på, så er heldigvis folk forskjellige!

Ja jeg synes du overdriver og at du vinkler det mye på DEG. Om jeg var ute med mine venninner i de single dagene, vi har jo vært venner så lenge at jeg forventet ikke å skulle gi dem oppmerksomhet 24/7 mens vi er ute sammen. Noen ganger kan man jo møte folk, er da ikke så lett å skulle møte noen i disse dager; venner skal man jo ha for livet. Kanskje hun er ensom og har godt av litt rulling i høyet med ukjente folk? Du har jo kjæreste og det er lettere for deg å si .

Forsøk å sette deg inn i hennes situasjon også, kanskje hun har oppfattet det annerledes vet du.

Gjest angelica
Skrevet

Men hva er problemet ? At du "måtte stå alene lenge"? Hun er fri som fuglen og kan jo ha det morsomt. Hvorfor skal det ha noe med deg å gjøre? Var hun full som en dupp som ble litt fraværende og bare hang med han fyren?

Hvorfor forteller du henne hva hun burde gjøre ? Det værste jeg vet er venninner som kommer og skal riste fingeren til meg og fortelle meg slikt som om jeg er 10 år gammel. Det er hun sannsynligvis ikke. Fordi det er noe DU ikke kunne funnet på, så er heldigvis folk forskjellige!

Ja jeg synes du overdriver og at du vinkler det mye på DEG. Om jeg var ute med mine venninner i de single dagene, vi har jo vært venner så lenge at jeg forventet ikke å skulle gi dem oppmerksomhet 24/7 mens vi er ute sammen. Noen ganger kan man jo møte folk, er da ikke så lett å skulle møte noen i disse dager; venner skal man jo ha for livet. Kanskje hun er ensom og har godt av litt rulling i høyet med ukjente folk? Du har jo kjæreste og det er lettere for deg å si .

Forsøk å sette deg inn i hennes situasjon også, kanskje hun har oppfattet det annerledes vet du.

Så du mener gode venninner driter i deg når du er sammen med vedkommende på noe? at det er helt greit? du hadde aldri blitt skuffa da?

jaja kansje jeg reagerer for mye men det får så være. jeg synes ikke det var noe hyggelig og bli stående alene men det jeg ragerer mest på var at hun var helt overlegen mot meg så jeg følte jeg heller skulle droppet og gått med henne på den konserten. Hadde hun tenkt og gå for og sjekke opp gutter kunne hun droppet og invitert meg med

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei men jeg mener at hvorfor er det så vanskelig å skulle være alene litt? Betyr det for deg at du ikke kan ha klare å kose deg på konsert uten å ha andre å stå sammen med? Mulig jeg ser det annerledes da, jeg klarer nemlig å ha det morsomt og ta meg en øl selv om en venninne svinger seg med en type.

Hvis hun var overlegen og slikt og det var så til de grader ja da hadde jeg blitt skuffet. Dog var det derfor jeg spurte; var hun full som en dupp?

Om det ikke var tilfelle så er det jo rart om hun skulle være så ignorant så den forstår jeg deg på.

Jeg mener også at hvis man er venninner og møtes en god del, ( dere var jo faktisk sammen 2 kvelder på rad) så kan man vel tåle å stå alene i 10 minutter... Er det noen man aldri møter og det er 8 mnd siden sist, da er det noe annet. Jeg får inntrykk av at dere møtes oftere enn det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun synes du var litt kjip som ikke ville gå ut med henne dagen i forveien, og at hun attpåtil måtte dra alene til konserten dagen etter? Det hadde i hvert fall jeg synes.

Og du skal ihvertfall drite i hvem hun har sex med!

Skrevet

Jeg syns det er normal høflighet og en selvfølge at man oppfører seg litt. Og når dere har planlagt dette er det ufint av henne å bare totalt overse deg på den måten. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men hadde ikke regnet med en sånn oppførsel på venninnene mine iallefall.

Skrevet

Jeg hadde også ei venninne som måtte underholdes hele tiden om vi var på fest. Snakke med fremmede mennesker kunne jeg ikke finne på, da kom hun og dro meg med for å gå på do, gå rundt festlokalet, eller hva som helst annet enn å prate med andre mennesker. Skjønte aldri helt meningen, for hvis vi skulle være lenket sammen, kunne vi jo like gjerne sitte hjemme hos en av oss, hva var da vitsen i å gå ut?

Når vi i jentegjengen gikk ut, ble ingen sure om en av oss "fikk seg noe". Det var da noe vi unnet hverandre, og ikke var vi så bundet til hverandre at vi ikke greide å more oss på egen hånd heller. Selv om vi i utgangspunktet bare var to som gikk ut sammen. I tillegg kunne det aldri falle inn noen av oss å moralisere for hverandre rundt ONS kontra kjæresteri.

Du og venninnen din er vel bare veldig forskjellige - og jeg er nok mer som venninnen din må jeg innrømme.

Skrevet

jeg kjenner ikke til deres situasjon.. men kan hende hun synest det er kjipt å vær sammen med deg å kjæresten din også.. gir du mesteparten av oppmerksomheten din til han når hun er i nærheten? bare lurer :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Dettte synes jeg virkelig er en bagatell. Hun må da få snakke/flørte/kline med hvem hun vil selv om du er med? At du ikke klarer å si klart i fra og heller blir snurt og går uten å si hadet en gang, det gjør i mine øyne deg til drittsekken her. Dessuten hadde du jo ditcha henne kvelden i forveien, og plutselig synes du det er rett og rimelig at hun varter opp deg hele kvelden. Uansett ikke noen vits i å komme hit etter sympati, du bør heller snakke med venninna di. Om ikke jenter klarer å snakke sammen, oppstår det bare intriger og tull, det skjer alt for ofte.

Gjest angelica
Skrevet

vi møtest mest for og gå på konserter da vi deler musikksmak noe ikke jeg gjør med mine andre venninner og hun har det på samme måte. Klart jeg klarer og stå alene en stund men dette ble hele kvelden da og konsekvent hver gang jeg tok kontakt gadd hun ikke snakke med meg eller involvere meg i de menneksene hun snakket med eller flørtet med. Hun var nok full men uansett skuffa er jeg og jeg fikk en lite hyggelig kveld på grunn av dette. Bra hun hadde det koselig da :-) har vel som noen sikkert tenker ansvar for og ha det hyggelig selv, men siden jeg ikke er singel skal jeg jo ikke flørte med gutta da.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Har selv vært på byen med single venniner som har flydd etter gutter og jeg har blitt stående alene mer enn en gang. Det er kjipt når du står der helt alene men man kan liksom ikke begynne å kjefte på de heller. Istedenfor å dra med bare en som er singel, så kan dere heller være flere sammen :) Eller dra ut med en som har kjæreste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syns du er voldsomt egoistisk. Meg, meg meg. JEG fikk ingen hyggelig kveld. Når JEG var singel gjorde jeg iallefall ikke sånn og sånn. JEG syns ikke det var hyggelig å stå alene.

Du har spurt om innspill og det får du. Da kan man forvente seg både positivt og negativt, og ikke alltid det man vil høre.

Jeg syns du svartmaler henne måte du skriver på.. "flørtet med alle guttene på dansegulvet"... At hun dro med en av de hjem.

Moralens vokter er nok et ledig brukernavn her inne på KG, kanskje noe for deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes det er kjipt å bli "ditsja" på den måten når dere var ute sammen. Hadde dere vært en vennegjeng sammen synes jeg det hadde vært annerledes, da hadde du jo hatt flere andre å være sammen med.

Jeg har en "venninne" som ofte gjør lignende ting når vi er ute på byen sammen, så klok av skade gidder jeg svært sjelden å gå ut med henne alene, da det stort sett ender med at hun havner på kliner'n med en eller annene fyr. Jeg har også opplevd at hun møter andre venner, som ikke kjenner meg, og blir hengende sammen med dem uten å tenke på at jeg sitter alene noen meter unna og blomstrer.

Greit nok at man ikke kan forlange venninners udelte oppmerksomhet, men når man er to venninner på byen eller konsert sammen synes jeg faktisk det er dårlig gjort å bare "forsvinne" så den andre blir sittende/stående igjen alene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det var dårlig gjort av vennina di. Siden du måtte stå alene hele kvelden og hun bare overså deg. Skjønner ikke hvorfor dere en gang dro dit sammen når hun tydeligvis ikke ville gå med deg en gang:S

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De dro jo ikke dit sammen. TS dro på en annen fest først, og venninnen DRO ALENE til konsertområdet mens hun ventet på TS skulle komme fra den andre festen. TS skrev jo at venninnen var SÅ GLAD for å se henne når hun kom.

Ja selvfølgelig var hun glad, hun hadde jo stått der alene og ventet!

Gjest angelica
Skrevet

De dro jo ikke dit sammen. TS dro på en annen fest først, og venninnen DRO ALENE til konsertområdet mens hun ventet på TS skulle komme fra den andre festen. TS skrev jo at venninnen var SÅ GLAD for å se henne når hun kom.

ok hun hadde ikke stått alene men vært på et annet vorspill hos et vennepar som ikke skulle på konserten. Vi var omtrent likt på konsertområdet da.

Skrevet

Jeg skjønner godt at venninna di ville more seg litt ute, hun er singel og har muligheten til det. Å rakke ned på henne fordi hun hadde et one night stand selv om hun ønsker seg kjæreste er bare smålig, det kunne du godt spart deg. Nå fremstår du som hun sure som går uten å si hadet, og i tillegg blander seg opp i sexlivet hennes på en negativ måte og gir henne fasiten på "riktig sex". Hvis hun ville pule denne fyren, så ville hun det. Unn henne det, da.

Samtidig forstår jeg at det er frustrerende når folk ikke responderer når du prøver å ta kontakt, og det kan kanskje virke som det blir gjort konsekvent, men du skriver selv at dama var full og hadde sett seg ut noen gutter, og da kan det fort bli sånn. Har selv sånne sure venninner (sier ikke at du ER det, men du fremstår litt sånn i tråden) som ikke tåler å sitte aleine på fest eller stå aleine på konsert, og det er så slitsomt. Hvorfor kan ikke DU ta kontakt med andre mennesker mens du står der aleine da? Du har jo minst èn ting til felles med alle; musikken. Går an å tilnærme seg fremmede selv om du har kjæreste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det venninen gjorde var mye verre. venninen sto og ventet på henne da de skulle møtes. Noe folk gjør når man skal møtes. Men venninen løp jo bare rundt hele kvelden med gutter. Det er dårlig gjort. Å venninen var jo på et annet vors

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Ja det var litt råttent gjort av venninen din å bare forsvinne men du kan ikke forvente at hun ikke skal snakke med andre gutter. Som en annen en sa her så kunne du f.eks ha kommet i kontakt med noen andre mens du sto alene. Det er ikke ulovelig det selv om man har kjæreste. Selvfølgelig er det kjipt når dere bare er 2 stykker. Derfor det er bedre å være en vennegjeng sammen. Da blir du ikke alene hvis hun vennina di hooker opp med andre gutter. Jeg forstå henne å. Hun er singel og da er det naturlig at man komme i kontakt med andre single gutter.

Skrevet

Man oppfører seg jo ikke sånn når man er på konsert med en venninne. Greit nok å flørte med en gutt, men da inkluderer man venninnen litt også, presenterer dem for hverandre og lar venninnen stå ved siden av under konserten. Og det at venninnen din klinte med en gutt, samtidig som hun flørtet med flere andre gutter på konserten, høres jo litt drøyt ut. Jeg hadde ikke giddet å dra med en slik venninne, for jeg er en helt annen type selv. Det eneste som kunne unnskyldt oppførselen til denne venninnen, var hvis hun var helt dritings. Men da måtte hun be om unnskyldning etterpå og være litt flau over episoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...